کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

548


می‌پرسد: کیش یا مشهد؟

جواب میدهم: مشهد!

می‌پرسد: قشم یا مشهد؟

جواب میدهم: مشهد!

مشهد .. مشهد .. مشهد ..

.

من مشهد میخواهم .. نمیدانم مشهد هم مرا میخواهد یا نه!

.

نرم و خوشبو و دوست داشتنی من .. دلم ! .. میخواستم بگویم دلم پر میکشد برای سفر .. یادم افتاد دل ندارم .. این روزها کمی دل ندارم .. دلم گم شده .. پس میگویم، مهم نیست .. اگر چند ماه دیگر بیاید و برود و وقت سفر نرسد .. مهم نیست .. مهم مهربانی توست ..

.


بزرگ شده‌ام .. به خودم تبریک میگویم! از آن روز که چیزی که در من هست .. با چیزی که بر زبانم هست .. یکی نیست .. دانستم بزرگ شده‌ام .. به خودم تبریک میگویم ..



نظرات 7 + ارسال نظر
اطلسی 17 مهر 1392 ساعت 13:56

منم میگم مششششهدددد
مشهد
مشهدددددددددددد
به زودی زود ایشششالاااااااا

ای شیطون :))
واقعنی ایشالا به زودی زود ..

میترآ 17 مهر 1392 ساعت 23:17 http://mitra-1993.blogfa.com

ولی من میگم قشم و کیش! با خونه ی ما هم فاصله ای نداره اونوقت ذوق می کنم قاصدک در فاصله ی چند متری منه!

واقعا؟
من پیش فرضم این بود که ساکن تهرانی .. پس ساکن جنوب خونگرمی :))
ایشالا اون طرفها هم میایم .. :))

پاراگراف آخرت تکان دهنده بود
تلخ بود
و حتی کمی آشنا بود
راست می گی
وقتی رو بازی نمی کنی انگار می کنی که بزرگ شدی
من هم یاد گرفتم قاصدک
با بعضی ها...

عزیزم .. لرزیدم از این کامنت ..

آلما 18 مهر 1392 ساعت 12:50

ایشااله جور شه

ایشالا :)))

آتا 19 مهر 1392 ساعت 08:59

چقدر نتیجه گیری اخرت قشنگ بود قاصدک.واقعا هممئن داریم یک طوریا تو زندگی بزرگ می شیم منم خیلی وقتها از این تغییرات مثبت تعجب می کنم. بیشتر از اینکه کی این طوری شدم و خودمم متوجه نشد.

من هم شدید دلم مشهد میخواد.

آتا جان1 پس چرا من مطمئن نیستم این تغییرات + باشه؟؟ این تغییرات رو به بزرگ شدن رفتن، هست.. ولی ..
در واقع قاطیه دنیای بزرگترها شدن برای من خیلی هم دلچسب نیست .. می تونم منظورم رو بگم؟؟
.
خب یه تور راه بندازیم بریم دیگه :)

سیندخت 19 مهر 1392 ساعت 22:46

از اعماق ته!!! مشهد! :))
ایشالا

سیندخت .. من میرم چمدون ببندم .. با فرشته ای که توی دلت داری مگه میشه دعات مستجاب نشه ..
من رفتم چمدون ببندم .....

لوتوس 20 مهر 1392 ساعت 17:19 http://khaneh-del.blogsky.com/

ایشالا قسمت میشه
منم میگم مشهد
رفتی برای ما هم دعا کن

دعا کن بهش .. چشم حتما ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد