کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

552


جماعت دوستان! کلا بی خیال همه مسائل و مصائب و مراحل و مناظر و ـ هر چی کلا بر وزن مفاعل هست ـ ..

مونده‌ام بعد از این به جای عبارت ناصحیح و نامأنوس مـــ.رگ بر آ.مـر.یکا .. چی بگم اموراتم به خوشی بگذره !

یعنی مونده‌ام هـــــــــ-----ا !!







نظرات 6 + ارسال نظر
سیندخت 22 مهر 1392 ساعت 09:47

آتا 22 مهر 1392 ساعت 10:46

تو این مملکت جایگزین پیدا کردن کاری نداره. یک کشور دیگه پیدا میشه خیلی سریع.

خصوصی رو گرفتم قاصدک عزیزم مامان اینجان و من خیلی برات حرف دارم و باید با تمرکز برات بنویسم. حتما تا اخر امروز میام پیشت.

عکس گذاشتم برات

خب خدا رو شکر . کلا نگران مونده بودم :دییییی
مرسی آتایی .. فقط میخواستم مطمئن بشم اونهمه زحمتم برای تایپ :دی .. هدر نرفته باشه

خیلی لطف کردی .. خیلی واقعا

اطلسی 22 مهر 1392 ساعت 11:23

میدونی من هم گاهی خودمو کم میبینم!عادت داشتم تا ازم تعریف میکردن میگفتم نه خوبی از خودتونه@@اینجور یکه میگید نیس!
بعد کم کم یادد گرفتم بگم لطف دارید!!میزاشتم کامل تعریف کنن!
یا کارهای کوچیک و افتخارات رو هنوزم به چشمم نمیاد!در حالی که میدونم ملت ممکنه بترکن ازین موضوع!بس که کلاس میزارن!
خلاصه ادم باید یه سری چارچوب هارو برداره تا اعتماد بنفس خودشم نابود نشه
این ماله پست قبلی بود خواهر

نه دیگه باید بگیم دقیقا همینه که شما میگید .. ما گلیم ما بلبلیم :))
.
البته من توی ظاهر خیلی شکسته نفسی نمیکنم .. ولی وقتی زیاد دیده میشم و یه پیشکسوت دیده نمیشه، توی دلم معذب میشم .. و میگم الان طرف بهش برنخوره در مورد او چیزی نمیگن ..
آره درست میگی ..

میترآ 22 مهر 1392 ساعت 22:24 http://mitra-1993.blogfa.com

به نتیجه رسیدی مارم در جریان بذار! :))

:)

سیندخت 23 مهر 1392 ساعت 13:47

چی شده دوستم؟! لعنت به دنیای نا اروم، ولی تلخی کلامت از عمق ناراحتیت میگفت... کاش واضح تر بود

سیندختی متاسفم اگر تلخ بود ..

فک کنم کلهم اجمعین ساز دنیا ناکوک باشه
باید خودمون دست به کار شیم
خودِ من
خودِ تو
باید سازمون رو کوک کنیم
تو این زندگی انگار باید فقط و فقط رو خودمون حساب کنیم

می ترسم ازینکه روزی که می میریم هم نفهمیم که بالاخره ما باید رو دنیا حساب می کردیم یا نه اون رو ما حساب می کرد :(

نه باید روی دنیا حساب کرد .. نه دنیایی‌ها ..
به قول تو .. فقط و فقط روی خودمون باید حساب کنیم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد