کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

555


مهم نیست .. اگر تعریف از خود حساب بشه ..

مهم نیست .. اگر غرور بی‌مورد حساب بشه ..

مهم نیست .. اگر خود بزرگ‌بینی حساب بشه ..

مهم نیست .. حتی اگر تعارف حساب بشه ..

مهم نیست .. حتی اگر بیننده یا شنونده‌ای پوزخندی بزنه و بگذره ..

مهم نیست ..

مهم این هست که من .. به شعور خودم .. و به فهم خودم .. ایمان دارم .. و این واقعیتی هست که بعد از این هرگز انکارش نمیکنم ..

 


 

                                                                          قاصدک ..

                                                                          هجده قدم مانده به سی و یک سالگی!




نظرات 8 + ارسال نظر
آتا 27 مهر 1392 ساعت 10:04

عزیزممممممممممم
بر منکرش لعنت
ما هم اگه خودستایی نباشه به همه اینهایی که قاصدک گفت در موردش ایمان داریم.

:دیییییییی
.
شیطون :))
.
شما لطف داری آتا جان :)

آلما 27 مهر 1392 ساعت 11:31

کی گفته تعریف از خود و غروره؟
این دوست داشتن خوده که همممون باید خودمونو دوست داشته باشیم
من به این حست افتخار می کنم

مرسی آلما .. ممنونم ازت دوستم :)

میترآ 27 مهر 1392 ساعت 13:44 http://mitra-1993.blogfa.com

من هم به فهم و شعورت ایمان دارم! :)

چرا؟
.
مگه چقدر از من میدونی؟ :)

واقعا برام سواله میترآ جان :)

میترآ 27 مهر 1392 ساعت 18:09 http://mitra-1993.blogfa.com

بخش کوچیکی از آدمارو از همین دنیای مجازی و نوشته هاشون و بیشتر از اون برخوردی که باهم دارن میشه شناخت.در همین حد بت ایمان دارم. :)

:)

آمارین 27 مهر 1392 ساعت 22:15

یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟
تو چرا راحتتر پست نمیزاری؟ راحتتر نمینویسی؟ در پاسخ پست بالات دارم میگم

نه ناراحت نمیشم ..
.
چون اینجا هم راحت نیستم .. نتونستم این راحتی رو برای خودم ایجاد کنم ..
.
متاسفانه ..

عزیزم
دختر آبان ماهیِ ما

به نظرم گاهی لازمه آدم احساسی که به خودش داره رو با صدای بلندتری بیان کنه! باید اطرافیان متوجه بشن دید ما نسبت به خودمو چه جوریه!!!
اونا بر اساس میزان باوری که ما از خودمون داریم باورمون می کنن!!!
من هم به شعور و فهم تو ایمان دارم دوستم

ممنونم از لطفت .. از مهربونیت ..
میدونی .. دوره شکسته نفسی گذشته .. دور از ما ها .. ادم هیچی هم نباشه باید بگه همه چی هست ..
البته اصولا من شکسته نفسی رو تایید نمیکنم .. ولی فروتنی رو چرا .. و بهش اعتقاد دارم ..

اطلسی 28 مهر 1392 ساعت 14:54

هستی بله که هستی!نه خودخواهیه نه غرور!اصل ادمیته!که ما سع میکنیم نادیده بگیریمش

الان میدونی چه ایکونی به این کامنت میاد؟؟
اون آیکون پلک هست توی پرشین بلاگ ..
الان من اون شکلی‌ام :دی

آشتی 30 مهر 1392 ساعت 13:47 http://ashtiashti.persianblog.ir

سلام عزیزم. شما برای من خصوصی گذاشتید؟

بلـــــــــــــــــی :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد