کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

557


تا حالا نمی‌دونستم پتی بور وانیلی* ..  با آب .. چه طعم دلپذیری داره - آیکون یکسری قلب .. دور دیدگاهِ جدیدِ قاصدک - 

.

.

خدا رو خوش نمیاد اگر ثبت نکنم که ” امروز منت بر سر خودم گذاشتم و رفتم آزمایش دادم ..”






* این پتی بور دستبرد خورده! .. قرار بود تبدیل بشه به دسر پان اسپانیا .. که قسمتش نشد .. و الان شده نهار امروز قاصدک .. به همراه یک لیوان آب .. نوش جونم !



.

آه ! راستی .. اول آبان رسید .. به امید بهترین‌ها ..



                                                                           قاصدک ..

                                                                           14 قدم مانده تا سی و یک سالگی!









چه بد! من اگر نخوام کامنتدونی وبلاگم این مدلی باشم باید اصولا به کدام مسئول پیگیر!!! شکایت ببرم؟!!

نه واقعا !! نه بابا بیدارم ! میدونم اینجا کجاس و من کی‌ام !

گفتم شــــــــــــــاید .. شـــاید ...




نظرات 6 + ارسال نظر
آمارین 1 آبان 1392 ساعت 15:39 http://amarin.blogfa.com

چرا کامنتا ثبت نمیشه

:(

آمارین 1 آبان 1392 ساعت 15:40 http://amarin.blogfa.com

معده ت اذیت نمیشه بیسکوییت با اب میخوری؟ من توی این کیک و بیسکوییتها های بای و کلیه ی کیکهای اشنا رو فقط دوس دارم
اتفاقا دوبسته پتی بور داشتم با یه بسته دسر دکتر اوتکر گذاشتم ببرم خونه مامان اینا تبدیل بشه به کیک یخچالی
قاصدک واقعا کامنت گذاشتن توی اسکای غذاب شده برام اگه یه وقتا نمیام منو ببخش. واقعا اذیت میکنه. بخدا قولنج کردم

چند وقتی بود مرتب غذا می آوردم با خودم .. چند روزه باز دختر بدی شده‌ام .. خیلی میل به غذا ندارم ..
هنوز که خدا رو شکر اذیت نشده ام .. ولی اگر همینطور پیش بره شاید بشم :)
منم کیک های درنا رو خیلی دوست دارم .. خصوصا شکلاتی هاش رو ..
چه خوب .. پس یه دسر خوشمزه دارین .. نوش جونتون ..
.
قبول دارم خیلی سخت شده .. منم مشکل دارم .. خصوصا با خوندن اون کدهای ناخوانا .. نه دوست عزیز من .. راحت باش ..
مهم اینه از حال هم باخبر باشیم

زهرا 1 آبان 1392 ساعت 15:47

خانوم چه عجب نوشتی...خسته شدم از بس اومدم اینجا هیچی به هیچی
میگم با بیسکوئیت سیر میشی؟من یکی عمرا
وای برای تولدت روز شمار داری؟؟؟من که نزدیکه تولدم میشه عمرا بهش فکر هم نمی کنم .نیس سنم داره میره بالا...مخصوصا ابعد زا سی سالگی بیشتر این جوری شدم

خیلی رو مود نوشتن نبودم زهرا جان ..
سیر نمیشم .. از گرسنگیم کم میشه :دی
راستش حس خاصی ندارم . نه شادم و نه غمگین ..
می فهمم حست رو ..

آواز 2 آبان 1392 ساعت 20:59

اول آبان شد؟؟؟؟ :-O روزها با اینهمه عجله کجا میخوان برن؟؟؟؟ من که سر در نمیارم !!! روزها از من یکی که خیلی وقته زدن جلو. تو خوبی؟

بلیـــــــ ..
دقیقا نمیدونم .. شاید کمی جلوتر خبری باشه که اینقدر عجله میکنن !!
منم الان اواسط مرداد هستم -با کمی چشمپوشی و ارفاق-

الما 3 آبان 1392 ساعت 17:46 http://almaa.blogsky.com

چرا اینطوری شده کامنت دونیت؟
منم پتی بور دوست دارم البته با چایی

نمیدونم ..
شاید قراره همه بلاگ اسکایی ها اینطوری بشن ..
خیلی مزه جالبی داره .. دل رو نمیزنه :)

آتا 4 آبان 1392 ساعت 10:27

بلاخره یکی از وبلاگ ها برای من باز شد. دو روز هر کاری کردم هیچ هیچ وبلاگی برای من باز نمی شد. قبلش هم که باز می شد کد تصویری رو درست می نوشتم با زور می گفت غلط نوشتی.
خوب من یک چیز خنده دار بگم من پتی بور تا حالا نگرفتم. البته قسمت شده برای درست کردن پان بگیرم ببینم چه طوریه. من کلا عاشق ر چیزی هستم که توش کاکائو و اضافه وزن داشته باشه پتی بور چون نداره منم نمیرم سمتش. ولی با چای هم امتحانش کن کلا این جور چیزها با چای می چسبه.
پان خوشمزه است؟خوب دیگه الان متوجه شدی من پان هم تا حالا درست نکردم

من سوت زنان دارم این مفهوم رو میرسونم که منم تا حالا پان درست نکرده ام :دییییی
چون شنیدم خیلی خوشمزه است میخواستم درست کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد