کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

560


باز صحبت درامد کم و مخارج بالا بود ..

گفت خسته شده‌ام ..

و من این خستگی رو می‌فهمیدم .. ماجرایی ادامه دار و بی‌پایان ..

گفتم دو راه داریم برای اینکه این مسئله حل بشه .. یا کارفرما تغییر کنه و دستمزد و حقوق ما را بالا ببره .. یا ما تغییر کنیم و فکری به حال خودمون کنیم .. وگرنه این ماجرا تا ابد همینطور باقی می‌مونه ..

.

میخواستم بگم .. عزیز من .. هیچ کس خودش رو مسئول رفع خستگی من و تو نمیدونه .. اگر میتونی .. دست روی زانوهات بگذار و بلند شو .. اگر نمی‌تونی .. نه! .. نتونستنی وجود نداره .. تو میتونی .. پس دست روی زانوهات بگذار و بلند شو ..

.



هی زمستون! نخوری آبان دوست داشتنی من رو .. بذار آبان بودنش رو با همه وجودم حس کنم .. به وقتش نوبت دی و بهمن هم می‌رسه !




                                                                        قاصدک ..

                                                                        10 قدم مانده تا سی و یک سالگی !







نظرات 3 + ارسال نظر
لیندا 5 آبان 1392 ساعت 18:57

عاشششق پستات هستم دونه به دونه
دختر تو خیلی قشنگ مینویسی راجه به هر موضوعی که فکرشو میکنم میتونی یه انشای عالی بنویسی
تو جزو اون دسته از بچه هایی نبودی که همیشه انشاهاشون بیست بود و پای تخته برای بچه های دیگه خونده بشه ؟

اگه بدونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی چقدر بهم خوش گذشت این کامنت رو خوندم ..
اگه بدووووووووووووووووووووووووونی ..
.
نه بابا اینطوریام نبود که ..

گنجشک پرگوی باغ 6 آبان 1392 ساعت 09:27

سلام دوستم
خونه ت چه خوشگل شده

با یک لیوان پاییز چطوری؟

دختر آبانیه ما چه تقویم روزشماری راه انداخته!
بذار اینشو من بگم

9روز مانده تا سی سالگیِ قاصدکی :*

از درآمد نگو که دلمان خینه

سلام مهربون .. مرسی عزیزدلم ..
اخ .. یک لیوان آبان !!
.
می بینی چه خودشیفته ام :)))))
قربون تو عزیزم ..

این درآمد بمیره که دل اکثر ما ازش خینه .. بشششششششششمر !!

آتا 7 آبان 1392 ساعت 09:58

قالب جدید مبارک. قشنگه
درآمد اما... من میدونی دلم از چی می سوزه از تناسبی که بین مقطع نحصیلی و درامد نیست، از تناسبی که بین میزا وقت و انرژی گذاشته شده و درامد نیست.
چیزی نگم بهتره.

مرسی .. خودمم دوستش دارم :)

درآمد باید با مخارج ..با نیازها .. با خواسته ها .. متناسب باشه .. اینطور نیست؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد