کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

565


دل و دماغ کار کردن ندارم ..

میدونم تازه شنبه است و کمی خجالت آوره این حس و حالم .. ولی من الان میل ندارم خجالت بکشم و ترجیح میدم دختر بدی باشم ..

ولی یقین دارم الان هر جایی غیر از اینجا بودم بهتر بود .. البته منظورم از هر جا یعنی: خانه عشق، کتابخانه، منزل دوستان، منزل فامیل،  مرکز خرید، اصلا حتی پیاده زیر بارون  و ...

.


از صبح .. و بعد از شستن موهام .. به خودم لقب قاصدک آن شرلی داده‌ام .. رفتم و موهام رو عسلی کردم .. به یمن چهارمین سالگرد ازدواج و سی و یک سالگیم .. روز اول حس خوبی داشتم و روز دوم حس بهتری داشتم و الان حسی خنثی دارم l:

- شما لطفا این خط و دو نقطه رو آیکون خنثی تصور کنید-

.


دیروز سالن و اتاق خواب خودمون را تکاندیم .. و الان زلزله در اتاق خواب دومی به وقوع پیوسته .. از انجایی که ما معمولا مقداری وسیله و لباس سرگردان داریم که فقط در بعضی از روزهای خاص سال، جایی مختص به خودشون دارن، مرتب کردن بعضی مناطق از خانه عشق .. به معنی بر هم زدن و نامرتب شدن قسمت دیگه‌ای هست ..

کلا الان سکوت میکنم چون وقتی یادم می‌افته چطور به بعضی لباسهام چسبیده‌ام و دل ِ جدا کردنشون از خودم را ندارم تا کمی خانه و زندگی خلوت بشه .. دچار ضعف اعصاب میشم ..

.


آقا ما از چند ماه قبل یه برنامه درسی ریخته‌ایم برای آقای هَسماده ! .. تعجب نداره .. حتما این برنامه را برای آقای هسماده ریخته‌ام که خودم ازش پیروی نمی‌کنم دیگه l:  -قاصدک که باز آیکون خنثی به خودش گرفته-

.


کلا حال ندارم .. نهارم زیادی گرم شده .. منتظرم کمی خنکتر بشه ..

دلم خانه تکانی فکری می‌خواد .. خیلی . فوری و فوتی !

 



دیده‌این کامنتدونی چه شکلی مونده؟ واقعا چرا؟ لطفا کمک !





                                                                          قاصدک ..

                                                                          4 قدم مانده تا سی و یک سالگی !




 

نظرات 3 + ارسال نظر

باید خوشگلتر شده باشی
دوس دارم با این قیافه ببینمت :)

خدااااااااااای من .. خوشگلتر؟!!
کو اون آیکون فروتنی و خجالت و قند توی دل آب کردن !!

آمارین 12 آبان 1392 ساعت 00:09 http://amarin.blogfa.com

بی خیال خواهر. درس چیههههههههه:دی آمارین هستم رفیق ناباب

تو خیلی هم باب هستی ..

آلما 12 آبان 1392 ساعت 08:34

مبارکه رنگ موی جدید

:)
مرسی آلمایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد