کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

577


صبح .. وقتی هنوز خورشید از زیر خاکستر شب سر بیرون نیاورده بود .. وقتی مشغول خشک کردن موهای خوش حالت و نرمش بود .. زدم به فاز کودکی .. روی نوک انگشتهای پاهام ایستادم .. تا قدم بهش نزدیکتر بشه .. و دستهام رو روی شونه‌های مردونه‌اش گذاشتم .. شیطونی کردم و شدم دخترک لوسش .. یه بوسه روی گونه نمدارش گذاشتم و ازش قول گرفتم .. یه ساعت سوآچ .. جزو خرید عیدم باشه .. جزو خرید عیدم ها .. نه کادوی عید ..


چقدر منتظر عیدیم ما .. انگار وقتی بیاد .. در، که نه .. دروازه‌ای به روی زندگیمون باز میشه .. و ما .. همراه زندگی .. به روزهای خوشرنگ فرداها دوخته می‌شیم :)



.


نظرات 8 + ارسال نظر

نمی دونم نظرم ثبت شد یا نه

به امید اون روزای قشنگ عزیزم!فصل برداشت نزدیکه

ثبت شد عزیزم :)

آلما 30 آبان 1392 ساعت 10:33

به امید خدا

به امید خدا

لیندا 1 آذر 1392 ساعت 11:56

خیلی خیلی دوس دارم بدونم عید که میاد چه خبر قراره بشه که انقد بیتاب اومدنشی.
خرید ساعت سواچ هم ایشالا حتما جزو خریدای عیدت خواهد بود.

لیندا باور میکنی نمیدونیم دقیقا؟
فقط حس میکنیم اتفاقهای خوب قراره برامون بیفته ..
ایشالا .. :)

غزل 1 آذر 1392 ساعت 21:45

نمیدونم چرا منم منتظر عیدمممم

کلا عید خوبه .. چون نشونه شادی و تغییر و تازه شدنه .. :)

زهرا 2 آذر 1392 ساعت 07:47

اوه دوتا پست گذاشته بودی و من جا موندم .عزیزم چه مراسم سالگرد عروسیتونو خوب برگزار کردید .فکرکنم منم باید یه همچنم برنامه ای بریزم ایشالا.خانوم امیدوارم همه چیزهای خوب بیان سمتتون و از سرکولتون بالا برن

آره دیگه زهرا جان ..
مرسی .. خوب بود .. پیشنهاد میکنم اگر آمادگی مهمونی دادن نداری .. اینطوری برگزار کنی ..
مرسی عزیزم .. ایشالا برای همه ما :)

اطلسی 2 آذر 1392 ساعت 09:05

سر صبی دل مارا قیلی ویلی کردی....
به به ...ساعت...نکنه طلایی؟بژ؟
بسیار دوسش میداریم


نه من عاشق رنگ و وارنگی ام .. البته طلایی هم خوشگله ..
شاید یه رنگ تابلو مثل فیروزوه ای یا سبزززز یا زررررررد

شقایق 2 آذر 1392 ساعت 09:43

انشاله ....
انشاله با ی سبد پر از خوشی ...پر از حس های خوب به استقبال عیدی میرید ک متحول ترین سال رو براتون پیش رو داره :)


.
مرسی از کامنتت قاصدک عزیز ...من خیلی ثبات ندارم ...یهویی وقتی چیزی به همم میریزه این می افتم به جون این وبلاگ بینواد و همه چیز رو ازش حذف میکنم ...با این همه سال سابقهی وبلاگ داشتن!!! باز هم بی خاطره ی بیخاطره ام!!!!
لینکت میکنم ...تا منبعد بتونم بخونمت :)

ایشالا برای همه .. برای همه ما که لایق بهترین‌هاییم :)

خواهش میکنم :)
می فهمم .. البته من شدیدا هر چیزی که خاطره‌ای ازش دارم رو حفظ میکنم ..
لطف میکنی .. منم لینک میکنم عزیزم ..

اطلسی 2 آذر 1392 ساعت 13:49

ندیده بودم سواچ رنگی!!برم ببینم!؟

سوآچ که اغلب کاراش جینگولی و رنگ و وارنگه ..
سایتش رو چک کن :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد