کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

582


تا باری بر درخت بود .. مجال عکاسی نبود ..


حالا درخت سبکبار است و آماده خوابی تا بهار .. و ثمره یکسال عمرش در سبد ..


بفرمایید .. محصول باغچه خانه عشــــــق !









نظرات 9 + ارسال نظر
شقایق 7 آذر 1392 ساعت 08:04

نوش جونتون این خرمالوهای خوشمزه :)

:)
ممنونم .. جای شما خالی ..

نرگس 7 آذر 1392 ساعت 09:44 http://azargan.persianblog.ir

نوش جان جای من هم میل کنید

ممنونم ..
شرمنده اگر هوس کردید .. به قدری زیبا بودند که دلم نیومد این زیبایی رو با دوستان به اشتراک نگذارم :)

بانو 7 آذر 1392 ساعت 09:54

اوممممم به به.....

جاااااااای شما خالی ..

دیگه داشتم نگرانت میشدم بانو جان ..

سیندخت 7 آذر 1392 ساعت 09:56

نوش... به به

سیندختی

شقایق 7 آذر 1392 ساعت 10:05

دوستان به جای ما خانوم ....باغچه تون آبااااد


ممنون عزیزم ..

آمارین 7 آذر 1392 ساعت 11:32

به به بهههههههه
من خرمالو رو روی درخت بیشتر دوس دارم تا خوردنش رو اما وقتی پوستش نازک میشه خیلی میچسبه
یادش بخیر اون سالها میگفتن یه برفم بیاد بشینه روی خرمالوها بعد بچینیم اما حالا کو برف
چه کامنت دونی ِ جیگری

من تازگیها خوردن خرمالو رو هم دوست دارم :)

اینها هنوز هم نرم نیستن .. چند روزی باید بمونن تا قابل خوردن بشن ..

خب خدا رو شکر .. پس دیگه مشکلی نیست ..

وای چه میوه های خوشگلی! به به به خانه ی عشق و باغچه ش! همیشه آباد

ممنون دوست من :))

اتا 7 آذر 1392 ساعت 14:03

وای خرمالو عشق مننننننننننننننننننننن ولی چیدنش توسط خود ادم یک حال دیگه داره

همینطوره .. واقعا یه مزه دیگه داره :)

لوتوس 9 آذر 1392 ساعت 15:02 http://khaneh-del.blogsky.com

من لاقه زیادی به خرمالو ندارم
گاهی میخورم
یعنی مال درخت خودته ؟
آفرین

منم یه زمانی خیلی دوست نداشتم ..
بله برای درخت حیاطمون :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد