کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

583


دیده‌ای بعضی‌ها رو ..

لباس خونه که تنشون باشه .. خودمونی و دوست و صمیمی هستن .. خودشون هم برای خودشون چای لیوانی میریزن ..

لباس اسپرت که تنشون باشه .. شاد و سرحال و پر انرژی و پر جنب و جوش و دوستانه هستن .. میتونی توی ظرفهای یک بار مصرف هم ازشون پذیرایی کنی ..

لباس رسمی که تنشون باشه .. با اتیکت و زاویه ‌دار هستن .. خشک و عصا قورت داده .. فنجون قهوه رو به استکان کمر باریک چای ترجیح میدن .. نرم برش میدارن و اگر خانم باشن، انگشت کوچیکه دستشون را سیخ نگه میدارن و مراقبن رژ لبشون تکون نخوره .. و اگر آقا باشن .. پا روی پا میندازن و توی مبل فرو میرن و به موفقیتهای کاریشون می‌نازن و قهوه می‌نوشن ..

آدمها همونها هستن .. ولی با تغییر رنگ و جنس و دوخت لباسهاشون .. رنگ عوض میکنن .. نقش عوض میکنن .. و تو می‌مونی الان این آشنا که روبروی تو هست، در کدام نقش از نقشهای خودش فرو رفته .. چرا؟


خوشا به حال تک رنگ‌های دنیا :)





 

نظرات 4 + ارسال نظر
آلما 7 آذر 1392 ساعت 12:26

ادمها به نظر من ترکیبی از همه این نقشان دیگه

بطور کلی قبوله ..
میدونی .. منظورم اینه دوست ندارم چیزی که پوشیده ام روی نوع رفتارم با کسی که مدتهاست می‌شناسمش تاثیر بذاره ..

زهرا 9 آذر 1392 ساعت 08:09

تاحالا دقت نکرده بودم کسی با عوض کردن لباسش شخصیتشم عوض شه .این بار خوب دقت میکنم

:(( عجب چیزی نوشتم ها ..
راستش یه کم شاکی بودم .. متاسفانه ..

شقایق 9 آذر 1392 ساعت 08:22

نوع رفتار آدم با کسی ک همیشه دوستانه بوده چطوری با پوشش عوض میشه آیا؟! این خیلی غم انگیزه و ادم رو مجبور میکنه توی دوستیش تجدید نظر کنه .

شاید شاخ و برگش را زیاد کردم .. چون یه کمی شاکی بودم ..

لوتوس 9 آذر 1392 ساعت 15:01 http://khaneh-del.blogsky.com

من کاملا نوشته تو درک میکنم چون دیدم

و به این خاطره که لباس احرام و لباس آخرت بی ارزش ترین پارچه موجود در بازاره

حتما می دونی بهش میگن چلوار

چه تذکر به جایی .. لباس احرام و لباس آخرت ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد