کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

612


داوطلب گرامی! وقت تمام است .. لطفا پاسخنامه را با دست راست بالا بگیرید و ...

.


تمام شد ..


بوی عید می‌آمد .. هوا بهاری شده بود .. و من باری به سنگینی بی‌نهایت را بر زمین گذاشته بودم .. فارغ از نتیجه ..


شکر خدای مهربان را .. که فرصتی برای سلام دوباره به من داد ..


سلام :)

.


نظرات 18 + ارسال نظر
غزل 26 بهمن 1392 ساعت 10:25

سلامممممممممممممم
خوبییییییییی
خوش اومدیییییییییییییییییییی

غزل مهربون ..
مرسی عزیزم ..

آلما 26 بهمن 1392 ساعت 11:13

خدا رو شکر
امیدوارم نتیجه هم مطلوبت باشه

الهی آمین :)

بانو 26 بهمن 1392 ساعت 11:25

انشالله قبولى

ایشالا ..

زهرا 26 بهمن 1392 ساعت 12:45

ایشالا نتیجه هم عالی خواهد بود

ایشالا :)

اطلسی 26 بهمن 1392 ساعت 13:19

ایشالا که نتیجه هم خیره...
خسته نباشییییییییییییی عزیزم
دلم برات تنگ شده بود

ایشالا ..
منم همینطور .. تو که قاصدک خوش خبرم بودی :)

شقایق 26 بهمن 1392 ساعت 14:56

سلام به روی ماهت .
انشاله ک نتیجه هم مطلوبه :)
ما منتظر پست های مطلوب هم هستیم ها !

:)
ایشالا ..
البته .. حتما ..

آمارین 26 بهمن 1392 ساعت 15:21

خسته نباشی خانوم. چطور بود؟

سلامت باشی :)
میدونی که بستگی داره بقیه چه کرده باشن ..

سیندخت 26 بهمن 1392 ساعت 15:41

ایشالا موفق میشی عزیزم...

:) ممنون مامان سیندختی

خانوم گلاب 26 بهمن 1392 ساعت 16:38 http://2ta-ashegh.blogfa.com

همش منتظر بودم بیایی و از حس رهایی و خوش بعد از کنکور بنویسی.
امیدوارم بهترین نتیجه ها رو بگیری.

مرسی دوست مهربونم :)
ایشالا همینطور باشه ..

گنجشک پرگوی باغ 26 بهمن 1392 ساعت 16:52

عزیز دلم رسیدن بخیر
خسته نباشی واقعا
مرسی از کامنت پرمهرت! چیزی نبود که انقدر مهربونانه برام بنویسی عزیزم! می بوسمت علی الحساب به امید دیدار اینور سال

مرسی :))
ممنون از لطفت .. واقعا خسته نیستم .. همه خستگیم بعد از آزمون تموم شد .. باورت میشه؟

خیلی هم عالی .. شدیدا از یک قرار دوستانه استقبال میکنم .. با مهربانو .. و اگر سمیرای عزیزمون افتخار بده .. و دوستای دیگه :))

آتا 27 بهمن 1392 ساعت 01:56

بلاخره پس ان روز رسید
خسته نباشی
حس بعد کنکور عالیه، حس ازادی
من مطمئنم نتیجه همونه که میخوای

:)
خوبی دوستم؟

آره خدا رو شکر رسید اون روز .. ایشالا همینطور که میگی باشه :)

دخملی 27 بهمن 1392 ساعت 15:01

به به خانوووووووم خوش اومدی... ایشالا که قبولی...

:) مرسی دوستم ..
ایشالا ..

خوبی؟

نانازی بانو 27 بهمن 1392 ساعت 23:18 http://nabat.blogfa.com

به امید قبولیت

نانازی جان خیلی خوشحالم کردی که برام کامنت گذاشتی :))

منم امیدوارم به قبولی ..

لیندا 28 بهمن 1392 ساعت 02:38

سلام ، امتحانت چطور بود ؟

قبول میشم ایشالا .. ولی کجا و با چه شرایطی رو نمیدونم ..
اونقدر خوب نبود امتحان که مطمئن بگم فلان جا قبول میشم ..

میترآ 28 بهمن 1392 ساعت 10:44

خسته نباشی قاصدکی! :)

:) مرسی میترآ جان .. سلامت باشی :)

اطلسی 28 بهمن 1392 ساعت 12:05

اتفاقا بنظر من خیلی هم محکم بگو فلان جا قبول میشم و برو توی کار جذبش حالا که گذشته

واقعا؟ :)

یه کم خجالت میکشم اطلسی :دی .. مثلا بگم من شریف قبول میشم :دیییییییی
بعد نوک دماغم از اینجا تا شریف دراز میشه :)

شقایق 28 بهمن 1392 ساعت 12:11

اوووهوووویک خانوم خانوما ،قرارمون این نبود کبعد از نود و بوقی سال بیای اینجا فقط اعلام حضور کنی ها ! ما پست میخوایم خیل هم زود:)

یک عدد پرچم سفید که به نشانه صلح به اهتزار در آمده !!!!!!
.
.
.
هیچییییییییییی به ذهنم نمی‌رسه واقعنی .. :))
چشم ..

سلام به روی ماهات عزیزم.. خوش برگشتی :) از صمیم قلب دعا م یکنم قبول شی:)

تو که عزیزدلمی .. خانم مثبت و دوست داشتنی .. با این دعاهای دوستانه و پر محبت :بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد