کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

613


الان یادم افتاد از زیر قرآن رد نشدم ..

.

احسان عزیزم زودتر پله‌ها را رفت پایین و من قلب طپنده و نا آرومم را زیر مقنعه قایم کردم و نفس عمیق کشیدم و پله‌ها را فاتحانه پایین رفتم ..

چند پله مانده بود تا پارکینگ ..

حس کردم اوضاع مثل همیشه نیست ..

صورت احسان پیدا شد که گفت : دزد اومده !

در یکی از انباری‌ها باز بود .. چراغ زرد رنگ روشن بود .. و قفل انباری ما شکسته شده و داغون، روی زمین پرت شده بود ..

صحنه ناراحت کننده‌ای بود .. کسی به حریم خصوصی یک ساختمان پا گذاشته بود و قفل در انباری‌ها را شکسته بود ..

.

آروم بودم .. حتی دوست نداشتم بمونم و ببینم پشت در بسته انباری خانه عشقمون چی میگذره ..

فقط خواهش کردم احسان من رو زودتر به حوزه برسونه و خودش برگرده ..

.

دزد دیلم یا هر چیزی انداخته بود قفل انباری ما را باز کنه، بدشانسی آورده بود و حرکت دیلم در حین شکستن قفل، راه خروج چفت پشت در انباری را مسدود کرده بود .. و دزد بدشانس نتونسته بود در انباری ما را باز کنه و رفته بود سراغ انباری یک واحد دیگه .. و چند کیلویی قند و شکر و کمی روغن نصیبش شده بود ..

البته که از انباری ما چیزی جز کتاب نصیبش نمی‌شد ..

.

حالا .. وقتی وارد راهروی انباری‌ها بشی .. در ِ هر انباری را قفل کتابی گنددددده‌ای .. سفت و محکم بسته ..

.


الهی .. بیاد روزی که نباشه کسی .. تا از دیوار خانه کسی بالا بره .. تا دست در جیب کسی کنه .. تا آبروی کسی را بریزه .. تا برای رفع هر نیاز معقول و غیر معقول .. دست به گناه بزنه ..

الهی آن روز بیاد ..




نظرات 9 + ارسال نظر
آتا 28 بهمن 1392 ساعت 17:18

چه اتفاق بدی.
چقدر خوب که اوضاع رو مدیریت کردید.
من نمی دونم چرا اخیرا دزدی از انباری زیاد شده. در صورتی که انباری اسمش روش هست و معمولا چیز ارزشمندی توش پیدا نمیشه.

آره خدا رو شکر ..
حتی به ذهنم رسید شاید دفع بلا بوده .. دزد اومده و مثلا به کسی آسیب نرسیده ..
زیاد شده متاسفانه ..
من که از یه نفر شنیدم دوربین آیفون تصویریشون رو هم برده ان .. این رو دیگه چطور محافظت کنیم :دی

آمارین 28 بهمن 1392 ساعت 22:13

یه مدت به انباریای خونه ی بابا اینا بدجور پیله کرده بودن.
ای خواهر انباریا رو چرا میگی؟ طرفای شما خونه ها دستگیره ی در دارن؟ اینجا همه بلا استثنا بدون دستگیره هستن از بس این خرت و پرت جمع کنا دستگیره ها رو میدزدن. اخرین مورد هم دزدیدن در سطلهای زباله ی آهنی ِ جلوی در خونه هاست

ای وااای :(
خدا به خیر بگذرونه آخر و عاقبت همه ما رو ..
دقت نکرده‌ام به دستگیره‌ها .. امروز برم چک کنم ببینم چه خبره ..

جیلی بیلی 29 بهمن 1392 ساعت 00:46 http://jellybeans.ir/

یه چیزهایی هست که باید یاد بدی یه چیزی هایی هست که باید یاد بگیری! این هدف ما توی مجله اینترنتی جیلی بیلی هست. ما چند روزه کارمون رو شروع کردیم و به حمایت همه دوستامون احتیاج داریم

زهرا 29 بهمن 1392 ساعت 08:31

خب باز خداروشکر که چیزی نتونسته از انباریتون ببره
وای خدایه من اگه دزد به انباری من بزنه یه عالمه چیز ازمون دزدیده میشه...یه خروار ظرف و ظروف که یه بار هم استفاده نشدن...قهوه ساز...سرخ کن و یه سرویس کامل 18 نفره چینی که سرویس عروسیمه!!!!خدا رحم کنه

آره خدا رو شکر .. چون حتی دزدیده شدن یه پر کاه هم آدم رو ناراحت میکنه ..
بنده خدا مسایمون که مواد غذاییش رو بردن ..

قفل کتابی بزنید .. هیچ جور نمیتونه بدون سر و صدا بازش کنه ..
البته ایشالا که براتون پیش نیاد ..

اینجور وقتها به نظرم دنبال وسایل ریز هستن که بی صدا بتونن جابجاش کنن ..

شقایق 29 بهمن 1392 ساعت 08:32

وای ...مواجهه شدن با ی همچین وضعیتی خون تو رگ آدموخشک میکنه...
یعنی اون روزیک تو گفتی میرسه؟
خیلی از مردم از روی بدبختی به این کار رو آوردن ...خدا هیچ کس رو الهی اینقدر ذلیل نکنه :(

آره واقعا .. صحنه ناراحت کننده ای هست ..
ایشالا که میرسه عزیزم .. چرا که نه ..

واقعا .. ایشالا همیشه خدا به همه ما کمک کنه عزت نفسمون رو حفظ کنیم :)

آلما 29 بهمن 1392 ساعت 11:46

دیدن صحنه دزدی خیلی بده

آره واقعا .. خیلی بده ..

پرنیان 30 بهمن 1392 ساعت 09:49

خدا به خیر گذرونده عزیزم.. به قول خودت آدم باید فکر کنه که دفع بلا بوده. خوبه پس کتابا در امان بوده!

آره عزیزم .. به خیر گذشته ..
فقط دارم تجسم میکنم طرف بعد از باز کردن در انباری با یه کوه کتاب رو در رو میشد چه حالی میداشت عایا !!

لیندا 1 اسفند 1392 ساعت 02:02

کتابی از کدوما ؟ اونارو دیگه نمیتونن باز کنن ؟

http://www.lockshop.ir/uploads/1321989822_20110731034112_img_0077_1.jpg

این رو ببین لیندا جونم .. این قفل کتابیه .. نه نمی تونن به این راحتی باز کنن ..
قفلهای معمولی رو دورش پارچه می پیچن و یه تقه می زنن، بی صدا باز میشه .. ولی این قفلها مطمئنه ..

لیندا 1 اسفند 1392 ساعت 02:05

الان سرچ کردم دیدم قفل خونه در خفاظمون کتابیه / اونا مطمئنن نه /؟ وقتی خریدیمش یارو گفت قابل شکوندن نیستن . دو سال پیش 20 تومن خریدیمش . ادم نگران میشه مثلا من چند روز چند روز که خونه نیستم همش فکرم اونجاس

اِ .. خب پس خودتون دارید .. آره میگن نمیتونن بازش کنن .. درست میگی قیمتش گرون تره ..
نگران خونه یا انباری؟
در خونتون حفاظ نداره؟
به دلت بد راه نده عزیزم .. تا جایی که میشه خودت مراقبت کن از بابت قفل و حفاظ .. ایشالا اتفاقی نمی افته :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد