کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

618


به سختی نهار رجیمیت رو قورت داده‌ای .. پشت بندش یه لیوان آب  با یه قطره آبلیمو رفتی بالا .. حالا یه کم دل آشوبه‌ات ناشی از گرسنگی و غذای بی‌مزه کم شده ..

چند دقیقه‌ای میگذره .. همکارت میاد با سینی غذاش .. میگه من فسنجون دارم، زیاده .. میل دارید براتون بکشم ...................

خدایا شکرت که ما را با اراده آفریدی – قاصدک لِه –

 

 

.

واقعا رژیم اینقدرها هم سخت نیست ها .. فقط ناجوانمردانه‌ی ماجرا اینجاست که تو عشق شیرینی و دسر و اصولا خامه باشی .. بعد میری از سوپر ماست کم چرب بگیری .. بعدش قنادی جنب سوپر .. همینطور دسر درست کرده و چیده پشت ویترین .. با خامه‌های گومبولی .. توت فرنگی هم گذاشته روی نوک خامه .. تازه یخچالش هم پرررررر ..  حالا اگر تو قصد خرید دسر داشتی، احتمالا میرفتی و میدیدی که دسری موجود نمی‌باشد .. زیرا مشتری‌های قبل از تو همه دسرها رو خریده‌ان برده‌ان ..

.


واقعا دارم شوخی میکنم‌ها .. خوب ِ ماجرا اینجاست که رفتنی تا سوپر .. حس میکردم باد داره از جا بلندم می‌کنه .. بس که سبک شده‌ام .. یه روزه:)))



نظرات 9 + ارسال نظر
غزل 12 اسفند 1392 ساعت 15:28

گفتی و کردی کبابم
دلم کباب خواست با کره هوممممممم
شوخی کردم
همکارم رزیمه هر روز تاس کباب میخورهههه منکه نگاه میکنم حالم بد میشه چه برسه بخورم ترجیح میدم کم بخورم تا اینجوریییییی بخورم ولی 10 کیلو کم کرده
من الان دلم دسر با خامه گومبولی میخوادددددددددد

من تاس کباب دوست دارم .. البته اگر به نداشته باشه ..
در عرض چه مدت 10 کیلو کم کرده؟

من بعد از رژیم دلم میخواد

غزل 12 اسفند 1392 ساعت 15:29

منکه ولی جدییی تصمیم گرفتم کم کنم چیه هر جا میرم لباس اندازم ندارن اونا بی ادبن هاااااااا ولی من میخوام لاغررررررر بشوممممممم یعنیییییییییی میشههههه

در بی ادب بودن اونها که شکی نیست
واقعا میشه .. چرا که نه .. فقط باید هدف که همانا وزن کم کرد و سایز کم کردنه رو فراموش نکنیم

غزل 12 اسفند 1392 ساعت 15:50

فکر کنم 5 ماه یا 3 ماه دقیقا نمیدونم

خب پس خیلی وقته شروع کرده .. آفرین بهش ..

دخملی 12 اسفند 1392 ساعت 16:50

افرررررررررین خانوم با اراده...
یکی از شانسای بزرررررررگ زندگیم اینه که خیلی اهل شیرینی نیستم. شیرینی خامه ای که اصلا خدا رو شکر

قربون شما .. مثل تو که دیگه نه عزیزم .. اینهمه وقته با اراده داری پیش میری ..
وااااقعا؟
درسته باعث چاقی میشه .. ولی زیادش اصلا خوب نیست، ولی واقعا منم میگم یکی از شانسهای بزرگ من اینه که اینقدر شیرینی و شکلات و بستنی دوست دارم .. اونم شیرینی خامه ای .. لعنتی خیلی خوشمزه است

آمارین 12 اسفند 1392 ساعت 17:01

منم دلم میخواد لاغر شم. امروز عکسای اول عروسیمو نگاه میکردم 55 کیلو بودم. یعنی میشه یه زمانی اونقد بشم؟ الان دلم لک زده برای اجیلایی که خریدم اما اراده نمیزاره طرفشون برم

من اگر بخوام به وزن عروسیم برسم باید بشم 63-64
الان 73 هستم .. با شرمندگی ..
خوب تو زایمان هم داشته ای عزیزم .. تغییر وزن و سایز بعد از زایمان هم پیش میاد، نیست؟
خوب میکنی نمیری سراغ آجیل .. توی عید حسابی نوش جان میکنی ..

شقایق 13 اسفند 1392 ساعت 12:50

شانس آوردم ک شیرینی خامه ای دوست ندارم اگه داشتم ک از در دیگه نمی تونستم تو بیام ...
کاش ارداه ام برگرده

چه خوبه من با تو و دخملی توی یه تیم بیفتم .. همه شیرینی ها نصیب من میشه :))
.
ایشالا برمیگرده عزیزم .. شاید همپا نداری اینطوره، نیست؟
البته من نمیدونم واقعا اضافه وزن داری یا نه ..

شقایق 13 اسفند 1392 ساعت 14:19

اون موقع ک 62 کیلویی بودم دکتر میگفت دقیقا باید 10 کیلو کم کنم ! تا باربی شم ..البته من ده کیلو دوست نداشتم .اما 6 کیلو رو پایه بودم ..این طوری پر و خوشگل میشدم ..حالا 68 کیلوام ...تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

منم الان 73 هستم، دکتر بهم گفته بود 10 کیلو کم کنی خوبه ..
در حالیکه من روز عروسی در لاغرترین شکل ممکن 63 یا 64 بودم .. و دوست ندارم اونقدر وزن کم کنم .. منم با 65 تا 67 موافقم ..
.

گاهی دکترها زیادی میگن باید وزن کم کرد ..
ولی به نظرم سخت نیست .. می تونی کم کنی

شقایق 14 اسفند 1392 ساعت 12:19

واااااااااااای چه خانوم قد بلندی:)


باید بگم چه خانوم باهوشی

ویدا 14 اسفند 1392 ساعت 12:21

با عرض شرمندگی من 76هستم و رژیم هم هستم قراره 11 تا کم کنم بشم65
واسه من 65 ایده آله دیگه
فعلا که سه روزه رفتم دکتر تغذیه و خیلی انگیزه دارم

ویدا جان پس فک کنم هم قد هستیم .. یا حتی تو 2 یا 3 سانت از من بلندتری ..
من 171 هستم ..

میتونی عزیزم .. انگیزه ات رو حفظ کن حسابی ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد