کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

627


با آرزوی بهترین‌ها برای همه ..

شاد باشید و الهی هر روزتون نوروز باشه ..











نظرات 5 + ارسال نظر
شقایق 29 اسفند 1392 ساعت 13:29

بهترین اتفاق ها منتظرته قاصدک عزیزم .سال نو مبارک.خوشحالم ک بین دوستام دارمت ....خیلی .

چقدر تو لطف داری و بزرگواری ..
ولی من فکر میکنم ما از تو خوشبخت‌تریم که تو رو داریم

آتا 29 اسفند 1392 ساعت 15:34

قاصدک جونم بهترین بهترینها رو برات ارزو می کنم

عزیزمی آتا جونم .. منم برای تو بهترین ها رو میخوام ..

اطلسی 10 فروردین 1393 ساعت 11:25

امیدوارم امسالت پر از خبرهای خوب باشه عزززیزممممممم و سلامتی و دل خوش
راستی این دو پست حذف شده چی میگفت؟

سلام اطلسی جان .. امیدوارم برای تو هم همینطور باشه .. پر از موفقیت و سلامتی و دل خوش و آرامش و همه خوبی‌های دنیا :)
.
یه کمی دل گرفته بودم .. نوشتم و بعد پاک کردم .. گفتم بهتره شروع 93 رو برای خودم تلخ نکنم ..
الان هم خدا رو شکر خوبم :)

ویدا 10 فروردین 1393 ساعت 12:16

عیدت مبارم دوستم
چه عکس قشنگی گذاشتی روحم تازه شد با دیدنش

سلام عزیزم ..
عید شما هم مبارک ..
آره می‌بینی؟! خودم هم خیلی دوستش دارم ..

شقایق 11 فروردین 1393 ساعت 08:25

امیدوارم الان بهتر باشی خیلی بهتر

هستم عزیزم .. ممنون بابت بودنت ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد