کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

629


عید 93 یه جورایی شبیه عید 92 و عید 91 گذشت .. تا چهارم تقریبا خوب بود .. و تا نهم خوب نبود و باز رفتیم بالای نمودار سینوسی و همچنان روی قله هستیم ..

.

جز سه یا چهار مورد عید دیدنی خاصی نداشتیم .. اقوام من همه سفر بودن و ایشالا از این هفته، فامیل وقت را به عید دیدنی میگذرونن ..

.

دو روز شمال رفتیم .. در واقع مثل این بود که برای سیزدهمین روز فروردین رفتیم شمال .. هوا معرکه .. طبیعت چشم نواز ..

آخر سیزده بدر با حال بد من گره خورد و تا 11 شب بدترین حال جسمی چند سال اخیر را داشتم ..

.

کمی پای تی بودیم و از لابلای زیرنویس‌های تشویق ملت غیور جهت انصراف از یا.رانه .. گاهی سریال و فیلمی هم می‌دیدیم ..

دلم برای هر ماجرایی از عید که تنگ نشه، برای گابی و ببعی و بر و بچز حسابی دلتنگ میشم ..

.

مهم‌ترین دستاورد این روزهای من .. کاهش وزن چشمگیر بوده .. و خدا رو شکر می‌کنم که چند کیلو سبک‌تر پا به 93 گذاشتم ..

.

با همه‌ی قلبم .. برای همه‌ آرامش و سلامتی آرزو می‌کنم .. و 93‌ای خوش .. به امید خدا:)


 

نظرات 9 + ارسال نظر
شقایق 16 فروردین 1393 ساعت 09:23

93 شما هم خوش دوست نازنینم .امیدوارم بهترین سهم ها رو براتون کنار گذاشته باشه :)
الان بهتری انشاله؟چی شدی خب؟

مرسی عزیزم ..

نمیدونم معده‌ام ناراحت شده .. چی شده بودم .. کلا اوضاع بهم ریخته بود ..
الان خوبم عزیزم .. ممنون از لطفت ..

زهرا 16 فروردین 1393 ساعت 09:38

سلام
دوستم سال نوت مبارک
ایشالا که سال خوب و خوشی داشته باشی ...امیدوارم روزهای اتی وزهای خوبی برات باشه
اخی دله منم برای کلاه قرمزی و دوستانش تنگه...به خصوص دیوی جون

مرسی زهرا جانم .. ایشالا برای تو هم سال بهترینها باشه ..

مآچ گفتن‌هاش خوب بود

مهربانو 16 فروردین 1393 ساعت 09:43 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

موفقیت هات روز افزون دختر

خدا مهربونی‌های تو رو از من نگیره مهربانوی عزیزم

دخملی 16 فروردین 1393 ساعت 10:07

ایشالا امسال برات بهترین سال باشه عزیززززززززززم

مرسی عزیزززززززززززززززززم .. ایشالا برای تو هم بهترین سال باشه

سال پر از موفقیتى رو برات آرزو دارم عزیزم ....

مرسی بانو جانم .. منم برای تو بهتری‌ها رو میخوام

آلما 16 فروردین 1393 ساعت 13:11

بنده که چند کیلو هم اضافه کردم و چاق شدم حسابیییی

خدا رو شکر عزیزم .. چون حس میکنم تعطیلات خوبی داشتی ..

اطلسی 16 فروردین 1393 ساعت 13:26

تو عزیزدلی....الان بهتری؟
همیشه در اوج باشی

بلی .. بهترم
.
الهی .. الهی ..

غزل 16 فروردین 1393 ساعت 13:46

انشاا... سال خوبی برای همه باشه

ایشالا ..

ویدا 16 فروردین 1393 ساعت 13:59 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

سلام عزیزم
خوش بحالت که کاهش وزن چشمگیر داشتی
من که 19 نوبت دکتر دارم اون موقع معلوم میشه

آره خدا رو شکر .. خوشحالم واقعا .. اون چند وقت درس خوندن حسابی تپل شده بودم ..
ایشالا تو هم خوب کم کردی عزیزم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد