کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

630


با وجود ریزه برنامه‌هایی که برای هر روز دارم .. هنوز برنامه ویژه‌ای برای 93 ندارم ..

با وجود همه هدف‌های رنگارنگ و ناتمام .. انگار دوست دارم کمی بگذره تا مطمئن باشم دقیقا چی ارزش هدف بودن را داره ..

و دوست دارم مطمئن‌تر خودم را روی اهدافم سرمایه‌گذاری کنم ..

این بین .. آرزویی هست که هیچ وقت گم نمیشه .. کمرنگ نمیشه .. فراموش نمیشه .. و همیشگی هست و هر سال در صدر لیست آرزوهای هر ساله ثبت میشه و گاهی با شدت و گاهی کمرنگ‌تر محقق میشه .. و اون آرزو .. حضور آرامش در زندگی و قلبم هست .. مهم نیست در گرو چی باشه .. مهم نیست با پول به دستم برسه .. یا با تحصیلات .. یا با سلامتی .. مهم اینه که به دستم برسه .. یا شاید بهتر باشه بگم .. مهم اینه که دستم رو بهش برسونم .. به آرامش صورتی رنگ .. با حاشیه‌های سپید ..



 

نظرات 6 + ارسال نظر
شقایق 18 فروردین 1393 ساعت 16:18

الهی بگردمت ..انشاله ک همیشه مهمون همیشگی دل و زندگیت باشه :*


ایشالا برای همه ما شقایق عزیزم ..

آتا 19 فروردین 1393 ساعت 00:43

قاصدک جونم دلم برات تنگ شده بود. امسال یکی از بهترین سال های زندگیت میشه. پر از ارامش صورتی با حاشیه سفید

منم .. کجایی دوستم؟ خیلی دلم برات تنگ شده ..
ایشالا عزیزم .. ایشالا برای همه ما ..

زهرا 19 فروردین 1393 ساعت 10:10

سلامتی.ارامش و دله خوش اینا بهترین نعمتای دنیان
برات همه این نعمتارو از خدا میخام
راستی دوستم من رمزتو ندارم .

دست میگی عزیزم .. ایشالا برای همه باشه ..

آلما 23 فروردین 1393 ساعت 09:27

امیدوارم ارامش با تدبیر و با لطف خدا تو سال 93 مهمون خونت باشه

عزیزمی .. ایشالا برای همه ما ..

[ بدون نام ] 23 فروردین 1393 ساعت 12:37

سلام قاصدکی
روزگارت خوش عزیزم
چرا پس من رمز ندارم پس :))))

سلام ..
پس چرا من اسم قشنگ تو دوستم رو نمیدونم؟

از روی IP هم تشخیص ندادم، متاسفانه

سمیرا 26 فروردین 1393 ساعت 11:29 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

ایشالا به هر آنچه که میخواهی برسی دوستم ..
رمزتو ندارم.

مرسی عزیزم .. ایشالا همه ما به آرزوهامون برسیم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد