کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

633


خیلی میل ندارم .. ولی با این حال لیوان چای رو میکشم جلو و دست میکنم توی پلاستیک خوراکی‌هام و پچ پچ عزیزدلم رو بیرون میارم ..

شرکت خیلی شلوغه .. دو تا گاز نزده و دو قلپ چای نخورده، مجبورم از پشت میز بلند شم ..

.

ساعت نزدیک 12 ظهره .. یک ساعت دیگه نهار می‌خورم .. شرکت خلوت‌تر شده و کار کمتر .. نصف بیشتر پچ پچ مونده .. برای بعد از ظهر هم سیب دارم و پرتقال .. و حالا اگر هیچی هم نداشتم، باز خدا بزرگ بود ..

از کمد کنار میزم بقیه پچ پچ رو بیرون میارم .. گاز می‌زنم و شکلات تزریق شده بین کیک پفکی وارد دهانم میشه .. واقعا لذتی بالاتر از شکلات خوردن هست؟ عایا؟

.

از شنبه ایشالا برنامه غذایی جدیدمون شروع میشه .. به قول احسان جانم، ما غذا زیاد نمی‌خوریم .. ولی تنقلات زیاد میخوریم ..

از شنبه ایشالا دم هیچ سوپر خوش آب و رنگی توقف نمی‌کنیم .. پچ پچ نمی‌خریم .. پفک نمی‌خریم .. و وقتی عصبانی هستیم سوپر چیپس و ماست موسیر هم نمی‌خریم ..

ظرف تغذیه رو پر می‌کنم از هویج .. کرفس .. و میوه ..

حیف نیست دو سایزی که کم کرده بودم را با پچ پچ برگردونم؟



 

نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا 27 فروردین 1393 ساعت 12:15

دو سایبز کم کردی؟ایول..عوضش من هرچی پرونده بودم تو عیدی برگردوندمش...اخه پیاده روی هم نمیرم

آره زهرا باورت میشه؟
الان شلواری پامه که قبل از ازدواجم هم اینقدر برام گشاد نبود
.
ولی وزن خیلی کم نکردم ها .. در حد 4-5 کیلو ..
هنوز باید وزن کم کنم ..
ولی واقعا خودم هم سایزم رو باورم نمیشد ..
.
برو دخترم .. تو که اندازه من دیر نمیرسی .. من 6 رو میگذره میرسم خونه ..
برو و از این هوا لذت ببر ..
.
من با عرض پوزش رژیم کانادایی گرفتم .. البته پروئتینش رو خیلی کمتر مصرف کردم و بیشتر از سبزیجات جایگزینش مصرف کردم ..
و واقعا برنامه غذایی سختی بود .. ولی خوب بود .. نتیجه‌اش خوب بود ..

مژگان یک دنیا عشق 27 فروردین 1393 ساعت 12:28

خیلی خوبه این سلامت خوردن
باور کن انقد زود عادت میشه که خودت هم باور نمیکنی
مثل خونه ما که نوشابه و مایونز و ....بیشتر از یکساله که از سبد غذایی حذف شده
حالا همسرم هر از گاهی تخطی میکنه ولی من با وجود بارداری و بقولی هوسهای گاه و بیگاه بازم سیستم غذایی ام رو حفظ کردم.یعنی عادتم شده دیگه و واقعا واقعا راضیم از این بابت
خیلی ها قبل بارداری به من میگفتن این اداها!!!رو در نیار تو چطوری میخوایی بارداری رو طی کنی.ولی الان که دیگه آخر راهم خدارو شکر انقد دکترم از روند مون راضی بود
فشار خونم همونی بود که بود.ورم و چاقی اصلا - قند خون و...هیچی
خداروشکر.سعی میکنم نی نی رو از همون اول به سالم خوردن عادت بدم که لطفی کرده باشم در حقش انشالله :دیییییییی

چطوووووری عزیزم ..
اتفاقا به یادت بودم .. حالا برات پیامک میزنم .. ازت مشورت میخوام در باب سفر ..
چه عالی .. من حتما باید از تجربه هات استفاده کنم ..
من مشکلی با حذف نوشابه و مایونز ندارم .. یا چیپس و پفک .. ولی واقعا دوست ندارم شیرینی و شکلات رو حذف کنم .. ولی مصرف شیرینی رو داریم کم میکنیم ..
میخوام طبخ بهتر مواد غذایی رو یاد بگیرم .. روغن رو خیلی کم کنم .. اگر تجربه ای داری بگو لطفا ..
آفرین بابت تصمیمت در مورد نی‌نی ..

شقایق 27 فروردین 1393 ساعت 12:44

انگاری من هیچ وقت نیمتونم رزیم بگیرم ...اراده در حد هویج !

میتونی .. چرا که نه ..
ازت دلخور میشم با شقایق ما اینطور صحبت کنی ..

شقایق 27 فروردین 1393 ساعت 12:45

میشه رژیمت رو برای من هم بفرستی آیا؟!

آره عزیزم حتما ..
یه ایمیل بذار لطفا ..

دخملی 27 فروردین 1393 ساعت 13:02

من به تو افتخار میکنم قاصدک کم وزن و کم سایز!
کاش یکی بیاد جلوی شکم وامونده من رو بگیره :دی

من که از قبل‌تر ها دارم به تو افتخار میکنم عزیزم

آمارین 27 فروردین 1393 ساعت 13:38

خوش به حالت دختر
وای من میمیرم برای پچ پچ
من چون دخترم داره بزرگ میشه تو خونه تنقلات فراوون دارم. بیسکوییتهای مفیدی مث جمانه که ازش توی وبلاگ مرجومم نوشته بودم یا مغز تخمه. آجیل. پسته ی خام چوب شور. اما شکر خدا وقتی براش میارم در حد نوک زدن خودم میخورم. اما تنها چیزی که دربرابرش نیمتونم مقاوت کنم همین پچ پچه که نوشتنشم چقد سخته هردوتا حروفش کنار همن:دی

منم چیزایی که گفتی ور همون در حد نوک زدن دوست دارم ..
چوب شور که اصلا میلم بهش نمیره ..
ولی پچ پچ .. بستنی .. شکلات .. چیپس و ماست موسیر .. ........

شقایق 27 فروردین 1393 ساعت 13:44

اینم از ایمیل.دستت هم پیش پیش درد نکنه :*

خواهش میکنم

شقایق 27 فروردین 1393 ساعت 15:32

ممنونم ازت قاصدک جانم .
ی جاهایی مثلا نوشته "یک لیوان ماست (مرغ) این اونوقت یعنی چی؟
آبلمیمو(مرغ).............کرفس(بورانی اسفناج)


دیدی حواسم نبود توضیح ندادم .. یعنی خودم به جای اون وعده مرغ خوردم

یا وقتی نوشتم عدسی، یعنی عدسی خوردم به جای گوشت ..

شقایق 28 فروردین 1393 ساعت 08:55

خب این الان یعنی چی آیا؟منچرا سر درنمیارم آخه ؟

عزیزم .. ایشالا امروز یه ایمیل برات میفرستم ..

الما 28 فروردین 1393 ساعت 10:38

اقااااا
منم این رژیمو دوست دارم ببینم
برای منم بفرست لطفا

ای جانم .. چشم حتما عزیزم ..

زهرا 28 فروردین 1393 ساعت 12:52

راست میگی؟یعنی چی خوردی این مدت؟ریجیمت چه جوری بود؟به منم میگی؟

البته که میگم .. چشم ..

ویدا 30 فروردین 1393 ساعت 12:47

منم عاشق پچ پچم ولی باور می کنی چند وقته نخوردم؟
شاید 8-9 ماه شایدم یکسال اصلا یادم نمیاد آخرین بار کی خوردم
ولی الان اسمشو آوردی باید برم وبخورم
کلا سعی می کنم چیز میزای خوشمزه نخرم وتو خونه نذارم

ای وای .. کاش نمیگفتم پس ..
آفرین به اراده تو که کلا خوراکی خوشمزه نمیذاری دم دستت ..

آلما 30 فروردین 1393 ساعت 13:12

واویلاااا
دیدیم برنامه رژیمو
برای من محاله
من اصلا دوست ندارم اینطوری غذا بخورم
دلم میخواد لذت ببرم
میگما...من همون رژیم ساده خودمو دنبال می کنم
باشد که موثر افتد

بهترین کار رو میکنی آلما جان ..
من مجبور بودم در یک زمان کوتاه سایز کم کنم - یعنی خودم، خودم رو مجبور کرده بودم-
الان هم فقط دوست دارم برم پیاده روی و زیاد نخورم .. برنامه‌ای که خودت گذاشته بودی خیلی خوب بود ..

غزل 30 فروردین 1393 ساعت 13:17

منکه دوره هر چی هله هوله رو خیط کشیدم
من چرا باوجود داشتن رجیم و ورزش نسبی کم نمیکنممممممممم

کم میکنی .. ایشالا به زودی اثرش رو میبینی ..
فقط اینکه سعی کن وعده‌هات رو ساعتهای مشخص بخوری .. و غذا خوردنت مثلا نیم ساعت طول بکشه ..

شقایق 31 فروردین 1393 ساعت 11:26

من کلا غذا خوردن رو دوست دارم ...اصلا کوفت هم باشه من با لذت میخورم حالا امیدوارم ک کم کنم ...اگه نکنم هم مهم نیست اگه خدا بخواد ادامه میدم ...مهم اون شکه هست ک به بد وارد شه ...بعد از اون میشه اون رژیم دویمه رو گرفت ...امیدوارم ک جواب بده ...یعنی من واقعا میتونم؟ میشه لطفا بشی پشتیبانم؟ گاهی ازم یگاهی ازم در موردش سئوال کنی تا ترغیب شم ....میدونم ک خیلی پر روئم

البته که میشه .. چرا که نه ..
تازه نمیگفتی هم خودم هی میپرسیدم

اون شنبه برای من هیچوقت نمیاد چرا!!!
واقعا دو سایز کم کردی دوستم؟
پس دیدنی شدی ها

بیا ببینمت خو

تو که خوبی دوستم .. کاملا متناسب ..

آره واقعا یه وقت بذاریم ببینیم همدیگه رو ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد