کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

636


این همکارمون خیلی با سلیقه و با محبته .. امسال روز زن وقتی در شرکت رو باز کردم، منتظر بودم مثل سالهای قبل یک شاخه گل روی میزم ببینم ..

سهم هر کدوم از ما خانمهای شرکت از روز زن امسال، یک شاخه رز سفید بود .. رزهایی بسیار خوشبو و دوست داشتنی ..






..

تا همین دیروز گلم را روی میزم نگه داشته بودم .. و هر بار همکارم رو می دیدم ازش تشکر می‌کردم ..


..

همین چند دقیقه پیش باز همکار مودب و مهربون ما آمد و گفت “برای شما .. چون دیدم گل خیلی دوست دارین” ..  






نظرات 4 + ارسال نظر
شقایق 7 اردیبهشت 1393 ساعت 08:43

دستش درد نکنه ...چه حس خوبی بهم داد.


حالا ی چیزی بگم بخندی ؟ همکارای من میرن ماهیگیری ...ماهی می آرن برام

خیلی ..
دو تا عروس دارن .. فکر کن پدرشوهر خیلی مهربونی هستن
.
ای جانم .. چه عاااااالی ..

زهرا 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:09

منم یه همکار دارم این مدلیه.دینش با ما فرق داره اما خیلی با محبته .همش در حال کادو دادنه...طفلی کلی شمع و عود و چوب صندل تازه برام اورده

مبارکت باشه عزیزم .. چه خوب .. منم میخوام .. شمع میخوام ..

غزل 7 اردیبهشت 1393 ساعت 11:04

به به چه همکار خوبی خدا قسمت کنه

بلی ..

ویدا 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:14 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

خوشبحالتون
ما که یه همکارایی داریم جواب سلام هم به آدم نمیدن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد