کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

642


ملاصدرا را آمدیم تا کردستان .. احساس کردم همه دنیای کوچک و خفه‌ی زیر پل، صدا و همهمه شده .. راننده‌هایی که ماشین‌ها را به هر قیمتی در هر فضای تنگی جا میدادن و بوق می‌زدن و ویراژ می‌دادن و هدف، فقط جلو افتادن از قافله ماشین‌های دیگر بود ..

حالم بد بود .. صداها در هم می‌پیچیدند و بی‌انتها تداوم داشتند و  تصاویر به هم گره می‌خوردند و ماشین تکان تکان می‌خورد  .. انگار قیامت شده بود ..

شیشه کنار خودم را بالا بردم .. سرم را به صندلی تکیه دادم ..

دوست داشتم نگاهم را به کنار راه بدوزم و به جای دیواره‌های سیمانی .. رنگ و وارنگ گل و درخت و سبزه‌ی بهشتی ببینم .. و سکوت باشه و ماشین بدون تکان حرکت کنه و پیش بریم ..

.

دلم صدای دریا می‌خواد .. ششششششششششـ .. و صدای کوفته شدن موج به صخره .. نسیم ملایمی باشه و حتی صدای مرغ دریایی .. و من تا ابد وقت داشته باشم به خط افق نگاه کنم .. بدون غروب .. و بدون طلوع ..

.


نظرات 8 + ارسال نظر
آلما 21 خرداد 1393 ساعت 12:23

دریاااا
می تونم ساعت ها بشینم و به دریا خیره شم

منم مثل تو ..

Nassi 21 خرداد 1393 ساعت 13:01

آخییییی !! گفتی ها . گاهی فکر میکنم نکنه از این که فرزند این خاکیم به هیچ آرزویی نرسیم . البته نه آرزوی رفاه بلکه آرزوی آرامش . یه آسمون آبی ِ نزدیک با یه ساحل بینهایت آبی . خیلی چیزا دلمون میخواد . ایشالا بهش برسیم خانوم .

آرزوی آرامش .. با همه‌ی وجود آرزو میکنم برآورده بشه ..

شقایق 21 خرداد 1393 ساعت 14:20

میزبانتون باشم خانوم ِ زیبا .بدون تعارف و تیکه های الکی ...کاملا جدی و صمیمانه :)
میتونم بهت قول بدم ک نذارم بهت بد بگذره :)

عزیزم ..
میدونم تعارف نیست ..
ممنونم ازت ..
ایشالا در یک فرصت خوب ..

لیندا 21 خرداد 1393 ساعت 15:22

اگه شرایطتون اجازه میده،دو روز هم وقت بزارین برید خیلی خوبه خصوصن برای روحیت قاصدک
سعی کن بتونی ردیفش کنی خصوصن پنج شنبه و جمعه اخر هفته

این هفته که امکانش نیست ..
البته میدونی که امکان داشتن با روحیه داشتن هم ارتباط مستقیم داره ..

سارمونلا 22 خرداد 1393 ساعت 10:01 http://khaterestan.persianblog.ir

منم دلم دریا خواست،دلم آرامش خواست.....


این روزها همه آرامش میخوان ..

اطلسی 22 خرداد 1393 ساعت 11:38

گفتی دریا و کردی کبابم....خصوصا اینکه ساعتهاااااااااا بشینی تماشا کنی....من همچین پلکام از ارامش دریا شل میشه که میفهمم چه انرژی میگیرم

خیلی خوبه اطلسی ..
خیلی ..
خصوصا اینکه ته‌ش رو نمیشه دید ..
خیلی دریا رو دوست دارم ..

لوتوس 24 خرداد 1393 ساعت 19:17 http://www.khaneh-del.blogsky.com/

گفتی دریا ...
به این فکر افتادم که ماه رمضان نزدیک است و برنامه هر سال ما در شب های 5شنبه ماه رمضان : ساعت 12 شب با دوستان با وسایل و سبد مسافرتی و خوراکی و جگر و دمبه نزدیک ساحل تا اذان صبح ...

آیا کسی هست دریا . آرامش دریا دوست نداشته باشه ! وای مرغ دریایی ! عالیه ...دلم خواست ولی چون فصل امتحانات است فعلا مقدور نیست !

چه برنامه خوبی دارین .. جای ما رو هم خالی کن ..

عزیزم در مورد خصوصی .. یه بار این اتفاق برای من افتاد و کلا مشکل از بلاگفا بود -اون موقع که بلاگفا بودم- خودش درست شد ..

ویدا 25 خرداد 1393 ساعت 14:31 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

منم دریا رو دوست دارم
ولی درعین دوست داشتن ازش میترسم
بچمم عین خودمه
یکسره میگه مامان دیا دیا
وقتی میبرمش نزدیک دریا تا پاشو بزاره تو آب جیغ می کشه ومی زنه زیرگریه

ترس من از دریا به خاطر غرق شدن درونشه ..
منم همه عشقم به دریا تا نیم متر مونده بهش هست .. نزدیکتر که میرم مضطرب میشم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد