کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

643


یه گونی تخمه سیاه ..

یه زیرانداز یا هر چی که شما بهش میگید .. در ابعاد کل سالن .. که تمام نقاط کور در معرض پرتاب پوست تخمه را به بهترین شکل پوشش بده ..

چند تا متکا ..

یه کش سر نه خیلی محکم و نه خیلی شل و ول .. که موها را دم اسبی جمع کنه و 90 دقیقه نگه داره ..

یه دست تاپ و شلوارک راحت ..

کلاه بوقی ؟!!

وووووزلاااا !!

به همراه همسر .. که ببینی طرفدار چه تیم‌هایی هست و تو بری طرفدار تیم‌های برعکسش بشی .. تا هیجان بالا بره ..

و ..

شمارش معکوس تا .. تاااااا ..


جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام جــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

2014

 



نظرات 8 + ارسال نظر
بانو-دل مى نوازد 22 خرداد 1393 ساعت 11:17

همه بازى ها رو نگاه مى کنین ؟؟؟

واقعا برنامه خاصی برای همه بازی‌ها ندارم .. ولی فوتبال دوست دارم .. خصوصا در این سطح ..
ولی میدونم اگر احسان کار خاصی نداشته باشه، دوست داره ببینه ..

اطلسی 22 خرداد 1393 ساعت 11:36

واییییییی چه باحال...فک کننننننننن
خوش به حالتون چون من که امتحان دارم تا 9تیر ایشالا بعدش اگه بازی باشه
ولی تخمه هارو نگه داشتم خخخخخ

من جای تو هم نگاه میکنم پس ..
آره خوبه تخمه‌ها رو نگه دار ..

خدا رو شکر بازی‌ها از افطار تا سحره ..

الما 24 خرداد 1393 ساعت 14:03

چه جالب
اون ایده تخمه و زیرانداز عالی بود

آمارین 24 خرداد 1393 ساعت 16:25

من والیبالو بیشتر پایه م. یهو دیدی بازیای ایرانم نگا نکردم

منم والیبال رو خیلی دوست دارم ..
خصوصا اینکه تیم خوبی داریم خدا رو شکر و آدم روحیه‌ش تضعیف نمیشه
.

لوتوس 24 خرداد 1393 ساعت 19:08 http://www.khaneh-del.blogsky.com/

ایده جالبی برای بالا بردن هیجان در پیش گرفتی
موفق باشی و شاد

آتا 25 خرداد 1393 ساعت 01:06

خوب یک چیزی بگم از داشتن دوستی مثل من به خودت ببالی:)) ما حتی نمی دونستیم دقیقا چه روزی جام جهانی شروع شده و خیلی اتفاقی فهمیدیم فردا ایران بازی داره و شاید بازی رو ببینیم

من الان به این نتیجه رسیدم شما خیلی سر خودتون رو شلوغ کردین ..


............................................................

آتا جان .. واقعا دلت میاد اینقدر ننویسی؟
حداقل بیا بگو چطور اینقدر سر خودت رو شلوغ کرده‌ای منم ایده بگیرم ..

شقایق 25 خرداد 1393 ساعت 13:15

خیلی هم خوب .امیدوارم خوش بگذره بهتون :) یا در واقع خوش بگذرونین :)

مرسی عزیزم ..

خودت چطوری؟ خوبی؟

ویدا 25 خرداد 1393 ساعت 14:28 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

چه باحال اون زیراندازه خیلی اوکی بود
.
.
.میگم قاصدک همیشه منو غافلگیر می کنی نمی نویسی نمی نویسی بعد من میام میبینم چه همه نوشتی ومن عقبم

قاصدک غافگیرکن ..

آره زیراندازه خیلی خوبه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد