کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

646


آخ که اگر همین حالا .. 

تصویرت روی گوشی نقش ببنده و صدات توی گوشم بپیچه و بشنوم ازت:

مرخصی رد کن .. دارم میام دنبالت .. وسایل لازم رو توی چمدان خوشگل تازه‌مون چیده‌ام .. میام تا با هم بریم یه طرفی .. بریم و دری باشه پشت سرمون .. تا ببندیمش روی همه دنیا .. نه! .. بکوبیمش توی صورت دنیا .. بریم و دوتاییهای گم شده‌مون رو باز پیدا کنیم .. .................. دوتایی ِ خودمون رو .. فارغ از این و اون و حرف این و حرف اون ..


آخ ..


.




نفس کشیدن عجب کار سختی میشه گاهی ..

.

و این لبخند .. باشه امانت اینجا .. تا تظاهر کنم حالم خوبه  ..


:)))


انگار حالم خیلی خوبه ..



.

بازی رو دیدین؟ خب من حرفی ندارم :)



نظرات 8 + ارسال نظر
غزل 27 خرداد 1393 ساعت 14:15

اخ که حرف دله منو زدییییییییییی دلم لک زده برای رفتن به یک جایی

واقعا ها .. واقعا ..

زهرای روزهای خوب پاییزی 27 خرداد 1393 ساعت 14:23

قاصدک حس میکنم به یه مسافرت نیاز داری.کاش چمدونتونو میبستید و راهی میشدید .خیلی دور نه.همین همدان.قزوین.چمیدونم کاشان..به خدا روحیه تون عالی میشه



زهراااااااااااااااااااااااا ..
ایشالا برنامه‌های پیچیده وقت بدن .. میریم ..

لیندا 27 خرداد 1393 ساعت 16:46

قاصدککککک پس چرا تظاهرررر؟
از ته دل بخند عزیزم

چشم .. از ته دل میخندم

Nassi 27 خرداد 1393 ساعت 17:04

ایشالا یه سفر یهویی واستون پیش بیاد که تمام این خستگی ها رو ازت به دور کنه ، و فضای خونهء مهربونیت همیشه آفتابی باشه قاصدک جان . هیچوقت دلگیر نباشی

یه سفر یهویی ِ خوب..
ممنون دوست من ..

آمارین 27 خرداد 1393 ساعت 19:25

منم دلم سفر میخواد به یه جای دور. شمال نباشه یه جایی که جاده هاش رو هنوز نرفته باشم.
کاش خدا قسمت میکرد

ایشالا به زودی قسمتت میشه

شقایق 28 خرداد 1393 ساعت 11:32

کاش هر دوتون ی مسافرتکی می رفتین تا احیا شین دوباره ....
شروع کنید از سر ....نفس بگیرید ....

برنامه‌ها خیلی در هم و برهم هستن .. هنوز فرصتی پیدا نکرده‌ایم ..

ویدا 28 خرداد 1393 ساعت 11:50 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

مسافرت رو که خدایی همه دلشون میخواد قاصدک جوووووون
به نظرم هنوزم حرف اطرافیان میتونه به همت بریزه دوستم درسته؟
نباش دیگه اینجور خوب...خودت واحسان و عشق است فقط

راستش فعلا موقعیتی پیش نیومده خودم رو محک بزنم ..
.
خوبم دوستم ..

گنجشک پرگوی باغ 31 خرداد 1393 ساعت 10:21

به نظر من دوتایی ها رو باید وقتی که زل می زنیم تو صورت دنیا و با همه تعامل داریم پیداش کنیم!
شاید باید تو خونه ی عشقتون و تو اتاق خوابتون با هم خلوت کنید! مهم جاش نیست! مهم اون خلوت کردنه ست! که این زندگی مدرن با سرعت سرسام آورش از خیلی از ماها دریغش کرده :(

قاصدکی
خیلی دوس دارم همیشه شاد ببینمت
و جالبه همیشه حس می کنم که فاصله ی تو با شادی محض یه اندازه ی یه سر چرخوندنه....

...


این سه نقطه یعنی یه دنیا بغض .. یه دنیا عشق .. و یه دنیا تشکر از تو ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد