کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

648


تفریح سالم این روزهای من و همسر جانم این هست که بشینیم فکر کنیم بازی فُلان جا و بهمان جا چند چند میشه و پیامک بزنیم به برنامه عا.دل .. تا مداوم امتیازمون بره بالا و رتبه‌مون بهتر بشه و هیجان زده بشیم .. بعد بشینیم پای فوتبال .. حالا خیلی هم ننشینیم .. مثلا من توی آشپزخانه مشغول طبخ شام و نهار .. و همسر جان پای لپ تاپ مشغول کار و امر خطیر درآوردن روزی حلال ..

بعد ببینیم ما پیش بینیمون 2-1 بوده .. ولی نتیجه بشه 1-2 .. یا 5-2 .. یا 0-0 .. یا 5-1 یا ...

و بگذره تا بشه دیشب .. بعد ما فکر کنیم خوبه نظرمون رو تغییر بدیم .. و این بار از موضع خودمون پایین بیایم و پیش بینی کنیم 3-1 .. به نفع اکوادور .. بعد اکوادور 2-1 ببره ..

یعنی دیدن داشت قیافه من و همسر جان ..

.

و حالا از اونجا که کلا بعضی تیم‌های بزرگ از اونطرف بوم افتادن و از اون نظر شگفتی ساز شدن .. من میخوام بازی امشب رو 13-5 به نفع ایران پیش بینی کنم !!!

خدا رو چه دیدی .. شاید آرژانتین هم از اون نظر شگفتی ساز شد خب ..

 .

به امید موفقیت بر و بچز فوتبال :))

.


راستی! این منم .. قاصدک .. با موهای کوتاه و  آلباااالویی :)



نظرات 5 + ارسال نظر
گنجشک پرگوی باغ 31 خرداد 1393 ساعت 15:20

وای چه دیدنی شدی تو
به به
رنگ قشنگیه دوس دارم

منم مثل بازیه قبل نگرش برد می زنم به نفع ایران



آره بامزه‌ است ..

.
پس بزنیم برد به نفع ایران

دخملی 31 خرداد 1393 ساعت 21:32

وای چه جیگرییییییییییی شدی که...
خوردنیییییییییییییییییییییی

آتا 1 تیر 1393 ساعت 00:27

مبارکتتتتتتتتتتتتت باشه. قاصدک چرا من تا به حال چهره تو رو ندیدم؟

چون من دختر بدی بودم و عکس نذاشتم

شقایق 1 تیر 1393 ساعت 12:08

آتا جان منم ندیدم ...و این یعنی اینکه یکی به زودی ما رو سورپرایز میکنه :))))))))))))))) مگه نه قاصدک جان ِ مو آلبالویی زیبا؟!

اطلسی 3 تیر 1393 ساعت 10:40

من به قربونه شما با اون موی کوتاه البالویی
اخرش تو مارو ارزو مرگ میکنی یه عکسم برامون نمیزاری...خوب این چه رنگیه؟من دوست دارم ببینمت

اطلسییییییییییییییی .. من الان میرم خودم رو میکشم ..

والا هر کی میبینه اِ شرابی کردی .. در حالیکه به نظرم شبیه آلبالوهای تر و تازه تابستونه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد