کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

650


چشم‌ها را که باز کردم .. ادامه‌ی سردرد روز قبل به جریان افتاد .. انگار نه انگار که  چند ساعتی خوابیده بودم ..

و این شد که دیروز مرخصی اجباری بودم .. بدون کدبانوگری‌ای خاص ..

نه تی‌ وی دیدم و نه پای اینترنت بودم .. فقط کمی تلفن بازی ..

.

هنوز هم وقتی موها رو می‌شورم .. رنگ‌های آلبالویی نقش زمین می‌شن .. انگا آلبالوها را توی مشتم فشار می‌دم و جان میدن .. حالا رنگ موها به گیلاس‌های رسیده تابستانی نزدیک‌تره .. و هایلایت‌های روشن‌ترو خنک‌تر ..

و این یعنی من هنوز نرفته‌ام یک شامپوی تثبیت کننده بخرم ..

.

دیروز کمپوت گیلاس درست کردم .. دلم از شیشه‌های آتا جان خواست .. تا پر از کمپوت بشن و برن توی یخچال ..

.

دلم فروشگاه رنگ و وارنگ می‌خواد تا برم و گشتی بزنم و سبدهای رنگی و طرح دار بخرم با شیشه‌های خوش تراش .. و چند تا ظرف مناسب فریزر و یخچال .. ولی از حقوق چیزی نمی‌مونه برای خرید دِل دِلی .. امیدوارم در این گرمای تابستان حقوق ما هم دچار انبساطی عظیم بشه و ما به خرید برسیم ..

.

و .. امشب ایران- بوسنی .. برام جالب بود وقتی شنیدم که گفته شده “ اونهایی که حس بردن ندارن، بازی نکنن” .. چقدر من زیاد دارم یاد می‌گیرم از این فوتبال .. که هر قدر هم تلاش کنی .. اگر خودت را برنده نبینی .. باز بازنده‌ای ..

به امید یه برد خوشمزه و یه جشن صعود خوشمزه‌تر ..



نظرات 7 + ارسال نظر

اووووووووه مبارکه موهای جدید باشه .ایشالا به سلامتی عزیزم...من خیل یدلم کمپوت درست کردن و مربا درست کردن میخاد اما خب خودم که رژیمم و شوهرمم اهله شیکم نیست زیاد.اتفاقا دیروز کلی البالو و گیلاس خرید...دوست داشتم البالوهارو مربا کنم اما خب وقتی دیدم خورده نمیشن بیخیال شدم...خانوم شما وزنت کم نشد؟رو همون وزن موندی؟

مرسی زهرا جان ..
ماه رمضان هم مصرف نمیشه؟ من اتفاقا اگر برسم برای ماه رمضان درست میکنم ..
.
زهرا جان من یه مدت پرخوری کردم .. وزنم حتما بالا رفته .. ولی دقیقش رو نمیدونم .. این روزها به خاطر نزدیک بودن ماه رمضان به خودم سخت نمیگیرم که بعدا اذیت نشم ..

الما 4 تیر 1393 ساعت 11:40

آلبالویی؟ خیلی هم خوشرنگه
سردرد چرا؟ الان بهتری؟

مرسی ..
خودم هم دوستش دارم ..

وای آلما دو سه روزه سردرد دارم شدددددددددددید .. نمیدونم دقیقا ..
گرما .. فکر و خیال .. نمیدونم که

نه خب...ما از اون مدلها نیستیم که موقع افطار نون و پنیر و کره و مربا و خامه و این چیزا بخوریم...همون اول کاری شام رو میاریم البته که شوهرمم به خاطر معده اش روزه نیست خب و منم که از زمان مجردیم این بوده برنامه ام...
ولی قاصدک من بعد از گرفتن اون رژیم کانادایی خیلی دارم رعایت میکنم ...راستش از اون شیکم گنده خسته شده بودم

من همه چی میارم سر سفره
.
آفرین به تو .. ولی من کلا زده ام توی کار شیرینی و بستنی و برررررررررنج و ...

شقایق 5 تیر 1393 ساعت 11:08

آمارین 5 تیر 1393 ساعت 18:24

چقد خوب گفتی قاصدک. دل منم یه عالمه خریدای خوشگل خوشگل و رنگی میخواد اما اونقد خرج واجب هست که دیگه به این چیزا نمیرسه. کاش هر چند وقت یه بار یه پول نه چندان قلمبه اما قابل قبولی توی زندگی سرازیر میشد

آره واقعا ..
ایشالا برای همه ما بشه .. بریم خریدای خوشگل کنیم و روحمون تازه بشه ..

آتا 6 تیر 1393 ساعت 00:54

بهتر شدی قاصدک؟
خیلی خیلی این روزها مواظب خودت باش دوست مو آلبالویی ندیده خوشگلم

بله عزیزم .. بهتر بهترم

خوشگلی از خودتونه .. پیش شما حرفی برای گفتن ندارم

آمارین 9 تیر 1393 ساعت 18:48

راسی میدونستی پرنیان رفت کانادا؟ من تازه از طریق فیس بوکش فهمیدم. دیگه هم که نمینویسه

متوجه شده بودم کارش جور شده .. و وقتی ننوشت، فهمیدم که رفتن ..
کاش میومد و مینوشت ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد