کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

651


بعد از عمری که فکر میکردم طبعم سرد هست و برای همین مدام دست به دامن عرق نعناع و دارچین و نبات می‌شدم .. تازه دیروز طرفهای ظهر بودم که با پیگیری‌های همسر جان ملتفت شدم طبعم گرم و تر هست .. و همین شد که دلیل بعضی از آلارم‌ها و هشدارهای بدنم رو درک کردم .. و متوجه شدم بد نیست گاهی به زبان بی‌زبان بدنم هم گوش بدم ..و اینطور شد که برنامه‌های تغذیه‌ای ما دستخوش تغییر خواهد شد ..


به طب سنتی علاقمند شده‌ام .. و به علم روانشناسی .. خدا این دهه 40 ما رو به خیر و خوشی بگذرونه .. که در عجبم از تغییر ذائقه و طبع و سلیقه و حال و احوال ..

.

ماه رمضان پشت درهای خونه‌هامون هست و کافیه در را باز کنیم و هر کدوم به قدر توانمون از این ماه بهره ببریم و استفاده کنیم ..

و امیدوارم 30 روز بعد، قاصدکی باشم داناتر ..عاقل‌تر .. خوش فکرتر .. مهربان‌تر .. صبورتر .. و مثبت‌تر .. و ملایم‌تر ..

دوست دارم در حد توانم بعضی خصوصیت‌های نامناسبم رو حذف کنم .. حداقل تمرین کنم برای حذفشون ..

دوست دارم عمیق‌تر فکر کنم .. و دست از تفکرات سطحی بردارم .. دوست دارم روح و جسمم رو تطهیر کنم .. و دوست دارم شب عید فطر که رسید، حالم از خودم خوب باشه .. به امید خدا ..

خیلی هم التماس دعای خیر دارم .. لطفا :)

نظرات 8 + ارسال نظر
sep!deh 7 تیر 1393 ساعت 13:52 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ..

واقعاً این ماه رو برای همین گذاشتند ...

تمرین و تلاش ...

التماس دعا ...

دعا کن که منم یه سری از خصوصیات بدم رو بگذارم کنار و خصوصیات خوبم رو هم بیشتر تقویت کنم ...

التماس دعااا خیلیییی ...

محتاج دعا هستم :)
.
الهی همه ما بتونیم بهترین استفاده رو ببریم ..

دوستم از کجا فهمیدی طبعت گرم و تره؟؟؟؟من خودم فکرمیکنم طبعم گرم وتره اما خب منم حدس میزنم:)))
ایشالا اخر ماه مبارک دستت پرباشه.خانوم التماسه دعای فراوون

با علائم و حالتهایی که دارم و رنگ پوستم و جنس موهام و ...
از اینترنت کمک گرفتیم :)
.
ایشالا عزیزم .. منم التماس دعا دارم :))

لوتوس 7 تیر 1393 ساعت 14:05

سلام
منم خیلی به طب سنتی علاقه دارم و یه مدت تو فکرم بود کلاسای آزادشو برم ولیکن وقت و فرصت نشد !!!

التماس دعا در این ماه عزیز
کاش همه بتونیم تغییر مثبتی داشته باشیم
ایشالا بعد عید فطر خوش خبر باشی

چه عالی .. کلاس آزاد هم داره؟
خب نمیدونستم .. ولی علاقمند شدم خودم مطالعه کنم .. حداقل برای شناخت بهتر خودم .. :))
.
ایشالا .. ایشالا ..

محتاج دعا هستم دوستم ..

Nassi 7 تیر 1393 ساعت 15:00

خیلی خوبه که طبعتو بدونی خانوم ، خیلی بهت کمک میکنه که با تغذیه مناسب بتونی میزون باشی همیشه . انشاالله به اون سبکی معنوی برسی دوستم . و خواسته های دلت اگه به خیر و صلاحته اجابت شه

همینطوره ناسی جان .. بامزه اینجاست که من غالبا خوراکیهای متضاد با طبعم رو میخوردم ..

الهی برای همه ما اینطور باشه ..

نفیس 7 تیر 1393 ساعت 15:16 http://diarynafiis.persianblog.ir

من که بلاخره نفهمیدم طبعم چیه از هر طبعی علائمشو دارم
خوشحالم که باهات آشنا شدم

ممنون نفیس جان ..
احتمالا معتدل هستین شما ..

غزل 7 تیر 1393 ساعت 15:28

منم عاشقه طب سنتیم منکه طبعم گرمه
اخخخخخ که عاشقه ماه رمضون و حال و هواشم با اینکه این هفته رو نمیتونم روزه بگیرم ولی اگه خدا بخواد میخوام سحرها بیدار بشم
منم امیدوارم همه اینایی که میگی بشم

پس انگار همه اینجا طبعمون گرمه ..
آره واقعا سحر بیدار شدن خیلی لذت بخشه ..

آتا 7 تیر 1393 ساعت 23:28

عزیزم انشالله عید فطر امسال دقیقا به تمام ان چیزی که از این ماه انتظار داری برسی دوستم

مرسی آتا جانم
ایشالا برای همه ما اینطور باشه ..

آمارین 8 تیر 1393 ساعت 01:01

منم تستهای یه سایتی رو انجام دادم فهمیدم گرم و تر هستم. ولی خب با اینجال سردی جات کمتر میخورم

منم دوست دارم همه چی بخورم ..
ولی خب یه مدتی هست بدنم بیشتر واکنش میده و گاهی اذیت میشم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد