کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

652


در حد توان روحی روزهای تیر پارسال را مرور می‌کردم ..

چه روزگاری بود .. کی واقعا این “حسرت روزهای گذشته را خوردن” دست از سر روزگار ما بر می‌داره ..

.

دلم برای بعضی‌ها خیلی تنگ شده .. برای دوست‌هایی که مدتها هست نیستن .. برای سمیرا .. برای مژگان .. برای خانم خانما .. برای کامنت‌های سیندخت .. مهربانو .. انرژی مثبت‌های گنجشک .. برای شکیبا .. برای بودن‌های بانو ..

دلم برای پارسال تنگ شده ..

.

همه‌ی شمایی که ازتون بی‌خبرم .. امیدوارم هر جا هستین خوش باشین ..

.

دیروز اومدن و دو تا قالی وسط سالن را بردن برای شست و شو .. بعد از سم پاشی آشپزخانه .. محتویات کابینت‌ها کنج سالن چیده شده و هنوز مردد هستم عملیات سوسکِ ریز کشون ما به ثمر رسیده و میشه آشپزخانه را شست و چید، یا نه ..

هر روز حدود 10 دقیقه روبروی آشپزخانه می‌ایستم و توی ذهنم مدلهای مختلف چیدمان و نصب کابینت را می‌چینم و هنوز هیچ طرحی توی ذهنم نمره قبولی نگرفته .. و از طرفی شدیدا چشم‌ها را گناه‌دار کرده‌ام تا خدا پولی به دست توانمند همسر برسونه و کابینت‌ها تعویض بشن و کف خانه پارکت یا لمینت یا یه چی تو این مایه‌ها بشه ..

روزها با تغییر کمی از قبل می‌گذرن .. واقعیت این هست که کار شرکت و کمی کار خانه و رفت و آمد هر روز، تمام توانم را می‌بلعن و خیلی از علاقمندیهام عملی نمی‌شن ..

این روزها هم که گرم و تب‌دار .. خانه مثل کوره‌ای دم کرده منتظر ماست .. تا برسیم و کولر آبی را روشن کنیم و دو ساعتی بگذره و خانه جان بگیره ..

کار عقب افتاده زیاد دارم .. و البته کارها طوری هستن که نیاز به کمک دارم .. کمک مالی و جانی ..

.

چشمم مونده به ست سه تایی سبد سیب شکل .. و یک ست ملحفه دو نفره .. با زمینه سفید .. و پر از قلب‌های قرمز ..


نظرات 13 + ارسال نظر
آتا 9 تیر 1393 ساعت 16:30

قاصدک من کلی انرژی مثبت می فرستم برای ان پول میمون و مبارکی که باید برسه تا بخری هر چی رو که دوست داری

منم کلی از تو ممنونم عزیزم :)

آمارین 9 تیر 1393 ساعت 18:45

اره خیلی از بچه ها دیگه نمینویسن. ادم غصه ش میگیره. واقعا تعداد دوستای قدیمیمون تحلیل رفته

آره همینطوره ..

لیندا 10 تیر 1393 ساعت 02:59

کولرو صبحا که میری سرکار خاموش نکن یه بار، غروب میای انقدر کیف میکنی از هوای خنک خونه که میشه کار هرروزت
البته بگما من فقط یه روزشو اغفالت میکنم بقیه ش پای خودت

پارسال چند بار این کار رو کردیم .. ولی راستش دیگه میترسم :دی
اگر بسوزه ماجرا داریم :دی

لیندا 10 تیر 1393 ساعت 03:00

ایشالا یه پول تپل گیرت بیاد هرون چه دوست داری بخری و آشپزخونت رو همونطور که دلت میخاد طراحی کنی

ایشاااااااااااااااالا :)

زهرای روزهای خوب پاییزی 10 تیر 1393 ساعت 09:30

دله منم برای اون روزهایی که همه بودن و همه فعال بودن تنگ شده
می خواهید کابینت هاتونو عوض کنین؟؟؟؟مبارکه گلم..ایشالا زودی پولش جور شه
پس من باید خداروشکر کنم که وسیله سرمایشی ما کولر نیست.چون تا روشن میشه خیلی سریع خونه سرد میشه اما خب اخر ماه که میشه و وقتی پول برق میاد برق سه فاز هم از کله مون می پره

دوست دارم عوض کنیم .. ولی خب هزینه‌ش هم زیاده دیگه .. ایشالا جور بشه ..

اسپلیت خیلی خوبه .. ولی به قول خودت هزینه‌ش هم زیاده ..

آلما 10 تیر 1393 ساعت 10:30


من هستم
خانم خانما هم حالش خوبه ولی سرش شلوغه
از بقیه هم اطلاعی ندارم زیاد :(

تو که عزیزمی ..

واقعا حالش خوبه؟ خیلی خوشحالم این رو میشنوم ..

من واقعا نمی دونم چرا هممون در یک سکوت وبلاگ نویسی عجیبی فرورفتیم!!! اما خوب در هرصورت من انرژی های مثبت رو روونه خونه قشنگتون خواهم کرد:-)

آره واقعا .. منم نمیدونم دلیلش چی هست ..
و این چند وقت هم هر چی مینویسم رو دوست ندارم ..

مرسی از مهربانوی عزیزم ..

گنجشک پرگوی باغ 10 تیر 1393 ساعت 14:37

عزیییییییزم
بوهاش میاد که دیداری تازه می کنیم اینروزها!

تا یادم نرفته در مورد سوسک بگم که خمیرسوسک کش امحا بگیر سوسک رو ریشه کن می کنه و اصلا هم سمی نیستش!

وای چقدر بازسازی خونه حتی در حد کف پوش و دیوار پوش خیلی هیجان انگیزه! دوس دارم

این آخری چقده خواستنیه! منم یه سه تیکه رو تختی روبالشی دیدم دلمو برده :|

اتفاقا خیلی دلم براتون تنگ شده ..

واقعا منهدم میشن؟ ما دو روزه حالمون بده از بوی اسپری سوسک کش ..
و مسئله اینه نمیدونیم منشاءش کجاست ..
مرسی که گفتی .. امتحانش میکنم ..

خییییییییییییلی بازسازی خونه هیجان انگیزه .. البته اگر پولش باشه

معرکه بود .. خیلی ملوسانه بود ..
پس بریم بخریم دیگه

دخملی 11 تیر 1393 ساعت 09:31

منم دلم برای دوست های قدیمی که دیگه نمی نویسن تنگ شده.. خیلی زیاد...

غزل 11 تیر 1393 ساعت 13:36

اره واقعااااااااااااا چرا همه کمرنگ شدن یعنی تا دوسال دیگه کیا دیگه نمینویسننننننن هااااااااا
این پول هم قضیه ایی شده هاااااااااا انشا... یک پول قلمبه با خیر و برکت نصیبتون بشه
اخ اخخخخخ گرما رو نگووووووووووو من هلاکممممم

امیدوارم ما جزوشون نباشیم :)

ایشالاااااااا ..
گرما خیلی گرمه :((

سیندخت 11 تیر 1393 ساعت 14:31

ایشالا جور میشه

ایشالا ..

سیندخت 11 تیر 1393 ساعت 16:08

دو تا کامنت داشتم که نیومده
عزیزم کم سر زدنای منو ببخش... واقعا نمی دونم چطوری وقتمو به همه چی اختصاص بدم گاها می خونم ولی نمی رسم نظر بذارم... بوس

آره نرسیده ..
سیندخت جانم
اون چند خط اصلا اصلا اصلا گلایه نبود .. فقط دلتنگی بود ..
خدا الهی فرشته‌ت رو حفظ کنه و تو اینقدر سرگرم خوشی و سلامتی و خوبی باشی که کامنت هم نذاری

بانو-دل مى نوازد 14 تیر 1393 ساعت 00:34

من مجبور شدم یه مدت ننویسم.. مى دونى که؟؟.... اما سعى مى کنم دىگه باشم قول مى دم

بله عزیزم .. میدونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد