کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

656


برد بی‌کلاسانه آلمان را نمی‌دونم باید تبریک بگم .. باید تسلیت بگم ..

خودم برد آلمان را پیش بینی کرده بودم .. با نتیجه یک- هیچ ..

ولی واقعا 7 تا گل خیلی دیگه لوس بازی بود .. چه خبر بود خب ..

با اینکه به نظرم برزیل با خوش شانسی تا اینجای بازی‌ها رسیده بود، ولی باز دلم برای باخت عمیقشون عمیقا سوخت ..

.

فکر کنم ما اگه بودیم .. با اتوبوسمون بهتر جلوی آلمان بازی می‌کردیم ;)



نظرات 7 + ارسال نظر
شقایق 18 تیر 1393 ساعت 13:29

دلم براشون سوخت

منم خیلی دلم سوخت ..
میگم بااینکه طرفدار آلمان بودم و دلم میخواست آلمان ببره ..
ولی دیگه این چه وضعش بود .. خیلی ناجوانمردانه بردن .. :(

ویدا 18 تیر 1393 ساعت 14:16

زیارتت قبول دوستم
چه خوب شد که جور شد ورفتید
خوش به سعادتتون
پس اون هواپیماهه که نقص فنی پیدا کرده بود شما توش بودید؟
کار هتل بی ادبی بوده اسم هتلتون چی بود؟

مرسی ویدا جان ..
اِ مگه خبری در این مورد شنیدی؟ از تهران به مشهد ..

منم موافقم .. بی ادبی بوده .. قصر طلایی . اصلا نرید اونجا

آمارین 18 تیر 1393 ساعت 15:35

اخیششششششششششش یعنی این دل من حال اومد. خیلی مسخره میشد برزیل قهرمان میشد. من دوس دارم ارجانتین قهرمان بشه. توله سگ از اولم طرفدار ارجانتین بودم

ولی من با آرژانتین قهرم .. دوست ندارم قهرمان بشه ..
البته میگن اگر آرژانتین قهرمان بشه، میتونیم ادعا کنیم ایران قهرمانه .. چون پنالتی ما رو نگرفتن

Nassi 18 تیر 1393 ساعت 15:52

من فک میکردم دارم خواب میبینم وضع من از همه بدتر بود

خیلی فجیعانه بود .. گناه داشتن طفلی‌ها ..
خصوصا اون پسر کوچولوی تماشاگری که دوربین روی صورتش رفت

الما 19 تیر 1393 ساعت 12:00

چرا بی کلاس؟؟
بازیه دیگه، بالاخره اونا هم تعداد گل براشون مهم بوده
الان با این گلهایی که زدن از رکورد رونالدو هم جلو زدن
اخر بازی هم خیلی ری اکشن منطقی داشتن و خیلی الکی خوشحالی نمی کردن
خیلی خوب و متمدن رفتار کردن به نظرم
مگه ما به مالدیو اون همه گل نزدیم؟

راستش دلم برای تیم برزیل نسوخت، چون به نظرم تا اینجا هم زیادی بالا اومده بودن .. برای تماشاگرها دلم سوخت .. خصوصا بچه‌های برزیلی ..

قبول دارم .. ری اکشن منطقی رو موافقم .. خصوصا وقتی دیدم بعد از بازی، اسکولاری توی بغل مربی آلمان گریه‌ش گرفته بود و مربی آلمان دلداریش می‌داد .. از رفتارهاشون خوشم اومد .. منم با تو موافقم متمدنانه رفتار کردن ..

مالدیو رو که نگو واقعا .. ما هم یه تیم رو ضعیف گیر آورده بودیم

اطلسی 21 تیر 1393 ساعت 13:02

منم میگم رکوردو همه اینا سر جاش ولی نیازی نبود از ضعف روحیه بریزیل سو ایتفاده کنن نیازی نیس ادما از هر اب گل الودی ماهی بگیرن....میشد حالا که باخته برزیل هرچند شانسی تا اینجا اومده بالا اما خوب به 3تا بسنده کنن نه اینکه فرتو فرت خودی نشون بدن که چی مثلا؟!واقعا اخرش چی؟منم خوشم نیومد با اینکه طرف هیچ کدوم نیستم المانی ها فقط بفکر رکورد شخصیشون بودن نه به فکر دل مردم یا حتی حیثیت تیم بازنده!
اخ چقدر دلم پر بود.مالدیو هم توی نیمه نهایی که ما گل بارون نکردیم!!!! یه بازی معمولی بود
ناگفته نماند که اخر بازی جو هم ندادن به خوشی شون اینو خوب رعایت کردن

پس تو طرفدار برزیل بودی

شاید همه اینها برمیگرده به همون بُعد منطقی بودن اروپاییها ..
من خودم از روی احساسات اینطور پست گذاشتم .. و شاید منم بودم کمتر گل میزدم .. و اینطور فکر نمی‌کردم که رقابت جدا .. رفاقت جدا ..

سلام
آره بیشتر آدم دلش واسه اون تماشاگرا میسوخت.خیلیییییی

در مورد رفتار بزرگمنشانه مربیان خارجی هم خیلی حرف واسه گفتنه و البته شاید درس برای یاد گرفتن.

به صندوقچه صورتی ما هم سر بزنید.

منم فوتبال را در این سطح برای همین خیلی دوست دارم .. به خاطر درسهایی که ازش میگیرم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد