کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

657


بازی دیشب رو ندیدم .. ساعت 23 بود که چشمهام باز شد و فقط نتیجه رو 2-1 به نفع برزیل پیامک زدم و باز خوابیدم ..

ته دلم حس می‌کردم این برزیل توان بردن هلند رو نداره .. ولی دوست داشتم حتی به قیمت از دست دادن امتیاز، بزنم برزیل می‌بره .. شاید به خاطر اون پسر کوچولویی که دستهاش رو برده بود پشت عینکش و اشک‌هاش رو پاک می‌کرد .. شاید به خاطر همه‌ی اونهایی که چشم دوخته بودن که باز نفس کشیدن اسطوره‌هاشون رو ببینن .. و صبح متوجه شدم که باخته ..

حالا من ِ قاصدک .. منتظرم تا ببینم این تیم .. کی دوباره تیم می‌شه ..

این بازی‌ها برای من فقط چند دقیقه توپ بازی نبوده .. معادلات ذهنی من خیلی جاها به هم ریخته .. خیلی جاها درس‌های خوبی گرفته‌ام .. و خیلی جاها برای مسائل خودم انگیزه گرفته‌ام ..

خودم دوست ندارم اینقدر به این بردها و باخت‌ها اهمیت بدم .. ولی ناچارم .. این 90 دقیقه‌ها و بیشترش و ضربات پنالتیش .. مثل خیلی از لحظات زندگی عادی ما آدمهاست .. که نشان دهنده تلاش و سخت کوشی روزها و لحظه‌های زیادی هستن .. مثل چند ساعت کنکور .. که نتیجه‌ش .. نشان دهنده یک عمر تحصیلی هست .. مثل یک جمله حرف پخته .. که از یک عمر تجربه خبر میده ..

مثل خیلی نشانه‌ها .. که تاریخی پشت سرشون ردیف شده ..

.

سرم مرموزانه درد می‌کنه ..


نظرات 4 + ارسال نظر

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد
دور فلک و عرش برین می‌گردد
خورشید، جمال مجتبی را دیده است
حیران شده است و این چنین می‌گردد
میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

برداشت قشنگی از فوتبال در این سطح کردی و خیلی خوب به زندگی ربطش دادی..
دقت کردی تو زندگی هم مثل فوتبال بعد 120 دقیقه تلاش کار به ضربات پنالتی میرسه و شاید فقط و فقط یک مورد مثبت بتونه سرنوشت رو تغییر بده یا همون مورد منفی بشه و نتیجه ای که ما میخوام رو بهمون نده.
اینجاست که ما اسمشو میزاریم شانس اما آیا واقعا از دست ما خارجه مثل اون پنالتیاا ؟؟!!

مجوز ورود به مطلب بالا رو نداشتم واسه همین فقط میتونم نظر فوتبالی بزارم.

منم توضیح تو رو دوست داشتم دوست ِ من ..
چیزی بود که دوست داشتم بنویسمش .. و تو لطف کردی و نوشتی ..
.
من معمولا دوست دارم هیچوقت بازی به ضربه پنالتی نرسه .. درسته جذابه و هیجان داره .. ولی گاهی ”شانس“ برنده رو تعیین میکنه ..
.
گاهی به نظرم از دست ما خارجه .. چون رفتارهای ما معلول یک سری علت هم هستن .. کلا نظر قطعی دادن در این موراد سخته ..

ا 22 تیر 1393 ساعت 13:07

موافقممممممممم

آمارین 22 تیر 1393 ساعت 18:32

من که هیچوقت طرفدار برزیل نبودم.

طرفداری من بستگی به تیم مقابل داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد