کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

660


میشه گفت اولین پاداش را از کار جدیدش گرفته بود .. خیلی خوشحال بودم .. اصولا وقتی می‌بینم زحماتش نتیجه میده ذوق می‌کنم ..

نرسیده به ونک .. گل‌های آقای گل فروش توجه‌ام را جلب کرد ..

و چند ثانیه بعد من بودم و نگاه موشکافانه به گل‌های رنگ و وارنگ .. میخک .. رز مینیاتوری و ... و در آخر یک دسته گل از گلهایی که اسمشون رو نمی‌دونستم .. به رنگ سفید برفی .. براش خریدم .. و اونقدر محو گل‌ها بودم که یادم رفت اسمشون را بپرسم ..

.

حالا گل‌ها با ساقه‌هایی کوتاه و بلند .. میان تنگ کوچک ماهی عید .. روی میز وسط مبل جا خوش کرده‌ان ..

.

گلدان متوسط  و ظریف و خوشگل و خِپلو ببینم حتما می‌خرم .. قول میدم ..

.

دیروز افطار مهمان همسر جان بودیم .. به صرف کله پاچه .. شیرینی پاداش  ..



نظرات 3 + ارسال نظر
اطلسی 25 تیر 1393 ساعت 12:23

خداروشکر دارید به سمت قله ارامش حرکت میکنید

مرسی عزیزم ..

آلما 25 تیر 1393 ساعت 14:03

نوش جان :)

مرسی

آمارین 25 تیر 1393 ساعت 15:47

نوش جونتون. دلم میخواس گلها رو میدیدم
همون اقاهه که بعد از اسمان ونک نرسیده به کار و تجارت بساط میکنه؟!

فقط به خاطر تو :))

بالاتر از میدون .. روبروی ایستگاه اتوبوس .. بَر ِخیابون ولیعصر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد