کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

667


سلام :)


قاصدک از دیروز شروع به نوشتن سفرنامه کرده .. تازه رسیده به روز قبل از آخر :)

349 تا عکس گرفته ولی کلا 10 - 15 تا عکس خوب ازش میشه استخراج کرد :/


قاصدک بدجنسانه منتظره همه‌تون بیاید و سفرنامه‌هاتون رو بنویسید و سفرنامه‌ی خودش آخرین باشه و بدینگونه در اذهان باقی بمونه ;)




نظرات 6 + ارسال نظر
شقایق 13 مرداد 1393 ساعت 08:50

امیدوارم ک خیلی خوش گذرونده باشی قاصدک ِ نازنینم

ممنونم عزیزم .. خوب بود خدا رو شکر ..

سارمونلا 13 مرداد 1393 ساعت 09:05 http://khaterestan.persianblog.ir

دلم خیلی میخواد زودتر سفرنامه ام رو بنویسم ولی راستش نه وقت رو دارم و نه حوصلش رو.پس خودت بیا زودتر بنویس خانوم خانوما

حیفه اگر خاطره‌اش ثبت نشه سارمونلا جان ..
بنویس .. منم چشم می‌نویسم ..

اطلسی 13 مرداد 1393 ساعت 09:17


من تند تند نوشتم والا حسش میرفت دیگه نمینوشتم:دی

و واقعا خوب نوشتی ..

مهربانوت 13 مرداد 1393 ساعت 09:18 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

من که نوشتم قاصدک...منتظر تو ام :)

به روی چشم ..

گنجیشک 13 مرداد 1393 ساعت 09:33

وای چه عالی
چقد عکس
خوشحالم که انقده بهت خوش گذشته قاصدکی

ممنونم عروس ِ دوست داشتنی

سلااام دوست من
رسیدن بخیر..انشاالله همیشه سفرهای خوب و شادی پیش رو داشته باشین.
منم سفرنامه میخوام

سلام مامان بتی عزیزم ..
لطفا کامنت‌هات رو چک کن :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد