کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

680


عصبانی هستم .. ولی مهم نیست ..

عصبانیتم مهم نیست .. ولی نتیجه‌ای که قرار هست بهش برسم مهمه .. و من ممنونم از این عصبانیتی که من رو به تصمیم‌گیری  جدید و جدی واداشته ..

.

نیمه شب بود .. ساعت 2:30 .. از خواب پریده بودم و ابدا خوابم نمی‌برد .. 4:30 صبح شده بود و من بودم و یک دنیا تصمیم و یک دنیا محاسبه و یک دنیا انرژی .. و یک قول .. به خودم .. به وجودم .. به روحیاتم ..

چند ماه زمان لازم دارم .. و در این چند ماه چشم می‌بندم و فقط به هدفم فکر می‌کنم و متمرکز میشم .. و می‌دونم روزهای بالندگی من به زودی می‌رسن .. و من مرداب خودم را  به دریا تبدیل می‌کنم ..

.

عصبانی هستم ولی حالم خوبه .. همیشه همینطور هستم .. وقتی هدف دارم حالم خوبه .. و نا خوبی‌ها رو بهتر تاب میارم .. چون چشم به آینده دارم .. چون می‌دونم این روزها می‌گذرن .. چون می‌دونم تغییر در راه هست .. خودم را باز به خدا سپردم .. همان دیشب .. و برای خودم آرزوهای خوب کردم .. و ایمان دارم روزهایی عالی و درخشان در راه هستند .. با یک دنیا تجربه خوب .. پشتم به خدا گرمه ..

.

چه بامزه .. این روزها انگار خیلی از ماها چشم به آینده داریم .. یک اشتراک دوست داشتنی :)


نظرات 6 + ارسال نظر
آسمان هستی 30 شهریور 1393 ساعت 14:03 http://skyhasti.blogfa.com/

سلام
روز بخیر
خسته نباشید
دقیقا ما همین طوریم
چشم به آینده داریم. یه اشتراک
موفق باشید

سلام ..
ایشالا بهترین‌ها براتون پیش بیاد

سارمونلا 30 شهریور 1393 ساعت 14:59 http://khaterestan.persianblog.ir

موفق باشی

مرسی

آشتی 30 شهریور 1393 ساعت 15:05

آینده چشم انتظاری نمیخواد! خودش میاد!!!!!

چشم انتظار خوبی‌هاشم
ایشالا داره میاد خوبهاش بیاد

شقایق 31 شهریور 1393 ساعت 09:24

همه مون چشم به آینده داریم .انشاله ک خدا ناامیدمون نمیکنه

ایشالا عزیزم .. ایشالا ..

گنجیشک 31 شهریور 1393 ساعت 12:15

موفق باشی دوستم
بهترین ها رو برات آرزو می کنم
منم این عصبانیت رو تجربه کردم که باعث می شه نظام مند تر زندگی کنم :)

عصبانیت گاهی لازمه .. آدم رو به حرکت وادار میکنه ..

منم برای تو همیشه بهترین‌ها رو میخوام ..

آمارین 2 مهر 1393 ساعت 22:23

منم یکی از کسایی هستم که به اینده بدجور چشم دوخته
راستی باید زودتر از اینها بخاطر بودنت و هم کلام شدن باهات ازت تشکر میکردم. منو ببخش

عزیزم .. خیلی خوشحال شدم صدای قشنگت رو شنیدم .. ایشالا آینده برای همه ما بهترین‌ها را به همراه بیاره ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد