کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

684


آیا واقعا یک روز مرخصی .. برای فراموش کردن بخشی از پروسه کاری چند سال گذشته .. اعم از فراموش کردن چطور آماده کردن گزارش هفتگی .. و فراموش کردن قیمت شارژ دستگاههای تعمیری .. و فراموش کردن اسم بعضی از دستگاهها .. و فراموش کردن اسم آقای فلانی از فلان شرکت .. و فراموش کردن part No. های پر کاربرد .. و .. حتی فراموش کردن اینکه ساعت سیستمم از اول یک ساعت جلو بود؟ یا در نبود من رفته‌ن و مودم رو ری‌ست کردن و ساعت را سِت نکردن و برای همین الان یه ساعت جلوئه .. و .... لازم و طبیعی و کافی هست؟ اگر نه، من نگران خودم بشم کمی ..

 

واقعا از این همه علاقه خودم به کارم، اشک توی چشمهام حلقه زده ..



نظرات 5 + ارسال نظر

دلم واست تنگ شده ....

عزیزززززم .. منم ..
خییییییلی ..

آخ که گفتی.بعضی وقتها این یکروزها به اندازه ماهها می چسبه و ارزش داره
همیشه شاد باشی و خرسند عزیزم

خصوصا هفته قبل که خودش یک روز تعطیلی هم داشت ..
تو هم همینطور عزیزم

آلما 26 مهر 1393 ساعت 14:34


من پسوردامم یادم میره


اصولیش هم همینه

آمارین 26 مهر 1393 ساعت 20:51

خسته نباشی واقعا
من تا یک سال بعد از کارم هم هنوز کلی شماره و اسم و حتی کد فرشها توی برنامه ی داس کامپیوترم تو ذهنم بود.

پس معلومه خیلی به کارت علاقه داشتی ..

و پس معلومه منم خیلی به کارم علاقمندم

شقایق 28 مهر 1393 ساعت 07:51

به نظرم باید کمی نگران شی انگار .
خب من ی چند باری با شماره ای ک لطف کردی گذاشتی تماس گرفتم امما جواب ندادیییی دوستم :).......این یک جکله صرفا جهت اطلاع دادن بود

موافقم .. باید نگران بود ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد