کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

705


دقیقا نمیدونم چی به سر ذوق نوشتنم اومده .. مدتهاست میخوام بنویسم .. ولی نه فرصتی هست و نه حوصله ای ..

شرایط کاریم تغییر کرد .. درست بعد از یک جلسه کاری و اعتراض شدید من به کار و ماجراهای بعدش .. فعلا در وضعیت خاک آلود به سر میبریم .. چون شرکت در دست تعمیر هست .. و ما هر روز با کفشهای واکس خورده میایم و غروب با کفشهای خاک خورده برمیگردیم خونه ..

امیدوارم شرایط کاری جدید برام بهتر باشه .. و من هم در موقعیت جدید برای شرکت مفیدتر باشم .. این جابجایی در همین مدت محدود اینقدر تاثیر داشته که یکی از همکارها بهم بگه "چقدر روحیه تون تغییر کرده" .. کار فنی تر و مهندسی تر شده .. پیچیده تر شده .. و من این پیچیدگی رو فعلا دوست دارم .. سرم بیشتر گرم میشه .. فضا پویا تر هست و جنب و جوشم ایشالا بیشتر ..

امیدوارم اتفاقات بهتری پیش بیاد ..

در مورد تصمیمی که قبلا نوشته بودم، هنوز تغییر عقیده نداده ام .. تا خدا چی بخواد و چی پیش بیاد ..

.

معلومه سخخخخخخت نوشته ام؟؟؟ کی بردم خرابه و من باید کلی روی هر کلید فشار بدم تا حرف مورد نظرم روی صفحه نقش ببنده ..


نظرات 9 + ارسال نظر
گنحیشک 15 آذر 1393 ساعت 16:40

ایشالا که همه چی خیره
تغییر همیشه خوبه :)

ایشالا .. منم موافقم .. تغییر خوبه ..

اطلسی 16 آذر 1393 ساعت 08:52

ایشالا که خیره و با تلاش و روحیه خودت موفق هم میشی
امید به خدا عزیزم:*

مرسی مهربون .. دلم خیلی برات تنگ شد ..

دخملی 16 آذر 1393 ساعت 08:59

اما من متاسفانه میدونم دقیقا چی به سر نوشتنم اومده! انقدر گاهی انرژی منفی که از وبم میگیرم متاسفانه زیاد میشه که یهو میزنه یه جای زندگیمو می ترکونه!
تغییر همیشه خوبه... مطمئن باش برای تو هم خوبه

میفهمم .. جالبه قبل از خوندن این کامنتت برات خصوصی گذاشتم در مورد همین موضوع ..
ایشالا .. خدا رو شکر حس خوبی دارم ..

شقایق 16 آذر 1393 ساعت 12:36

دلم برات و برای نوشتنت تنگ شده :)

چون تو خیلی مهربونی

ویدا 18 آذر 1393 ساعت 11:58

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت
حالا هرچی سر هرچی اومده من نمیدونم
یالا بیا زود زود بنویس
من دلم تنگ شده این حرفا هم حالیش نیست

چشــــــــــــم

مامان بتی 19 آذر 1393 ساعت 11:29

سلام دوست من
انشاالله که هر چی خیره برات اتفاق بیفته
ما رو بی خبر نزار..

سلام عزیزم ..
ایشالا که خیر باشه ..
به روی چشم ..

شقایق 23 آذر 1393 ساعت 11:31

دقیقا چرا این همه کمرنگ شدی تو؟ چرا همه تون اینجوری شدین خب ؟ من نگرانم

من از طرف خودم عذرخواهی میکنم
میخواستم امروز یه فراخوان بذارم که دوستان بیان کمک کنن تا من یه پست بنویسم

شقایق 25 آذر 1393 ساعت 08:42

پست نصفه و نیمه هم قبوله ها ...

ویدا 26 آذر 1393 ساعت 10:18

کجایی پس قاصدک جووووووووووووووووووووووووووون؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد