کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

712

سلام :)

اولین روز کاری امسال من امروز هست ..

دلم برای همه ی شما تنگ شده بود ..

امیدوارم تا اینجای 94 برای همه به زیبایی گذشته باشه ..



نظرات 5 + ارسال نظر
سارمونلا 15 فروردین 1394 ساعت 12:00

سلام دوست خوبم.سال نو شما مبارک.منم دلم برات تنگ شده بود.بهترینها را در سال جدید برات ارزو دارم

سلام
منم برای شما بهترین ها رو میخوام ..

گنجیشک 15 فروردین 1394 ساعت 14:24

سلام :)
امیدوارم بعد ازاینش هم خوب و سبز و بهاری بگذره
برای ما هم اولین روزه و من خیلی الان خوابم میاد :)))

ایشالا .. برای شما هم الهی بهترین ها باشه عروس خانوم ..

زهرای روزهای خوب پاییزی 16 فروردین 1394 ساعت 07:06

سلام.چه خوب 15 روزی تعطیل بودین پس...راستی سال نو مبارک.ایشالا سال جدید سال خوب و خوشی براتون باشه.بوس

سلام زهرا جان .. منم امیدوارم برای شما سال خوبی باشه .. پر از دلخوشی ..

شقایق 16 فروردین 1394 ساعت 11:29

سلام خانوم .سال نوی شما مبارک .با ی دنیا آرزوهای رنگی رنگی و شاد .

سلام به روی ماهت عزیزم .. ایشالا برای شما هم عزیزم ..

مهربانو 16 فروردین 1394 ساعت 11:47 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

سلام به روی ماهت عزیز دل :) سالت پر از شادی و خوشوقتی :)

ایشالا برای شما هم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد