کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

716



پشت پنجره اتاقت اینجوری باشه و ..

میز کارت دقیقا پشت به پنجره باشه و ..

اتاق جا نداشته باشه تا میز رو بچرخونی و زاویه بهش بدی و ..

کرکره پشت پنجره هم گیر کرده باشه و باز نشه و ..

.

کلا همه چی دست به دست هم داده باشن تا تو از دیدن این منظره محروم بشی و .. ولی تو ..


اینقدر این بیلبیلک ها رو می چرخونی و عقب و جلو میبری تا یه کمی از کرکره باز بشه و ..

دوربین گوشی ت رو آتیش میکنی و یه عکس سبز و پر از طراوت میگیری و ..

می پری و میای صفحه ی وبت رو باز میکنی و عکس رو میذاری تا دوستات هم ببینن و ..

همه با هم از این بهار و از این هوا و از این سبزی لذت ببرید و ..

دلتون آروم بشه و ..

لبخند روی لبهاتون بشینه :)



نظرات 7 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 24 فروردین 1394 ساعت 07:24

وای چه ویوو خوشگلی...حیفه که نمیتونی از این همه زیبایی لذت ببری که...ممنون بابت عکس...ایشالا شما هم دلتون اروم باشه و لبتون خندون و هی برای ما از این عکسای خوشگل بذاری

واقعا حیفه ..

اطلسی 24 فروردین 1394 ساعت 13:15

من نیز مناظر اینجوری دارم...ایشالا عکس میگیرم:)

منتظرم

نفیس 24 فروردین 1394 ساعت 15:45 http://diarynafiis.persianblog.ir

چه ویوییی
عالییی
ممنون که شریکمون کردی

آشتی 25 فروردین 1394 ساعت 13:56

سلام عزیزم.
ممنون که ما رو هم شریک کردی. یعنی من عاشق حیاط و دار و درختم!!!!!!!!

سلام آشتی جان ..
خواهش میکنم .. منم واقعا سر سبزی رو دوست دارم

الما 25 فروردین 1394 ساعت 15:44

لایک :))

مهربانو 27 فروردین 1394 ساعت 15:26 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

وای مرسی به خاطر این عکس.. بهاری باشی عزیز دلممم :)

شقایق 30 فروردین 1394 ساعت 11:37

الهی همه ی دلهای مرده هم جوونه بزنه ....سبز شه ...رنگ بگیره ....

الهی که همینطور بشه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد