کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

725

غولی بود به نام انباری ..

احساس میکردم برای مرتب کردنش باید سه شبانه روز کار کنیم ..

جمعه ساعت 11 همسر در انباری را باز کرد .. ساعت 12 من به او ملحق شدم .. ساعت 15 با یک بغل وسیله ی دوباره کشف شده به آپارتمان برگشتیم .. و تا شب و حتی فردا صبحش میزبان کمر درد و پا درد بودیم .. 

و حالا هر وقت به انباری فکر میکنم یک نفس عمیق و یک خنده ملیح همراهیم می کنه ..

فقط مانده رسیدگی به چند کارتن پر از کتاب ..

.

بعضی غول ها خیلی هم غول نیستن ;)




نظرات 4 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 27 اردیبهشت 1394 ساعت 08:43

وای واقعا شاخ غولو شکوندین
انباری تمیز کردن خیلی سخته به نظرم
واقعا خسته نباشید
وای از کتاب نگو که .........خونمون شده کتاب و بدتر اینکه خونمون جای خودمونم نداره چه برسه به کتابامون....خدایا برسان خونه ی بزرگ

من تصورم از انباریمون خیلی بدتر از چیزی بود که دیدم .. وقتی دیدم چی توی انباری داریم حالم بهتر شد ..
کتابهای اضافی رو باید رد کنیم بره ..
ایشالا یه خونه ی سه - چهار خوابه بزرگ

اطلسی 27 اردیبهشت 1394 ساعت 12:00

اره ترسش بیشتره و لذت بعدشم بیشتر!:)
من هم کتاب اضافه که نه اما قدیمی که به کارم نیاد زیاد دارم!!اما دلم نمیاد رد کنم!

منم برای همینه الان یک کوه کتاب دارم .. ولی دیدم توی این چند سال سراغ هیچکدوم نرفته ام و فقط توی انباری مونده ان .. و بعید میدونم تا سالها هم برم سراغشون ..

مریم 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:10 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
ما پارسال تابستون خرپشته مونو که تقریبا در حکم انباریه مرتب کردیم
مرتب کردن خرپشته 3-4 روز طول کشید .
فکر نکنید یک خرپشته فسقلی واقعا اینقدر کار داشت یا بهقول شما اینقدر غول بود !
مرور خاطرات نمی ذاشت کارا با سرعت انجام بشه وپیش بره
کارتن دفتر و کتابهای دوران ابتدایی بچه ها به اندازه ی یکی دو روز سرمونو گرم کرد ! شاید شما هم موقع رسیدگی به کارتن کتابها همین قدر معطل بشید .
خسته نباشید

سلام ..
حق با شماست .. و میدونم باز کردن کارتن ها و بعد بستن دوباره اونها یعنی چی .. چون سالهای حداقل از دبیرستان تا دانشگاه رو توی کارتن ها می بینم ..
منم یه خاطره ورق بزن حرفه ای هستم ..

ممنونم مریم جان

آلما 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:19

باید وسایلی که مذتی ازشون استفاده نمیشه ور بریزی دور
اینطوری خیلی بهتره

تا یه وقتی نگرانی این بود که مبادا یه روزی لازم بشه .. ولی الان دیگه اینقدر خسته مون کرده ن که داریم همین کار رو میکنیم ..
من حتی کارتن مثلا جا ادویه ای رو هم نگه داشته بودم که شاید موقع جا به جایی به کارمون بیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد