کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

758

سرما داره کم کم درونم نفوذ میکنه .. این رو از سِر شدن و سوزش مجاری تنفسی م می تونم بفهمم .. در شیشه ای اتاق کارم را می بندم و اسپلیت را روشن میکنم .. هوا از سطل زباله ی سر خیابان هم کثیف تر و میکروبی تر شده .. حیف مرخصی ندارم .. که اگر داشتم الان شمال بودیم و داشتیم نارنگی های رسیده رو از درخت می چیدیم ..

تولدم برگزار شد .. روز قبل از تولد و درست در آخرین دقایق حضورم در شرکت .. چنان بوی کتلت خوب سرخ شده ای راهرو ها را پر کرده بود که در چشم به هم زدنی برنامه غذایی تغییر کرد و شد پیتزا و کتلت .. و الحق که از وقتی تخم گشنیز را در هاون سنگی میکوبم و بعد به مایه کتلت اضافه میکنم، کتلت هام معرکه میشن ..

از شب قبلش مشغول تهیه دسرهای رنگ و وارنگ شدم .. و هر چند ساعت من بودم و ده عدد جام که از یخچال به کنار سینک منتقل می شدن و بعد از اضافه شدن یک لایه ژله، باز به یخچال برمی گشتن ..

خدا رو شکر بعد از سعی و تلاش وافر من و همسر و مهمونها و فوت های ما شمع های روی کیک که از نوع خاموش نشو بودند، خاموش شدند و بنده سی و دو را به صاحبش تحویل دادم و پا به سی و سه گذاشتم ..

.

هنوز خبری از پالتوهام نیست .. و هوا هم بی هماهنگی رو به سرد تر شدن میره ..

امشب را احتمالا با یک سوپ مقوی میگذرونیم تا سرما را از تن و بدنمون دور کنیم و ایشالا پشت در خانه بگذاریم ..

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نفیس 19 آبان 1394 ساعت 07:16 http://diarynafiis.persianblog.ir

تولدت مبارک دوست خوبم
امیدوارم موقع فوت شمع تولد مرغ آمین بالای سرت بوده باشه و به همه آرزوهای خوبت برسی
من که دلم رفت برای میز شامت

مرسی نفیس جان .. الهی که همینطور بوده باشه ..
جای شما خالی

avaz 23 آبان 1394 ساعت 20:05

salam aziize del
khoobi ghasedak??
vay ke cheghad delam barat tang shode bood
nemidooni cheghadaaa

che khabara???
chetorayii to???

سلااااااام .. خیلی به یادتم .. کجایی؟ اوضاع روبراهه؟
من خوبم .. شکر خدا ..
برنامه ت چیه؟ ایران کی میای؟
یه خبر از خودت بهم بده ..

اطلسی 24 آبان 1394 ساعت 09:42

تولدت خیلی مبارک باشه دوست خوشگلم با کلی تاخیر...این روزها خیلی بیادتم و کتابی که دادی رو دوباره دست گرفتم
سوپ کدو حلوایی رو بت پیشنهاد میکنم:)

مرسی عزیزم ..
چه خوب .. خوشحالم دوستش داشتی .. هنوز برای خودم نخریدمش .. فرصت نشده ..
حتما امتحان میکنم .. ممنون ..

آمارین 24 آبان 1394 ساعت 21:13 http://amarin.persianblog.ir

چه باحال کتلت برای تولد. دعوتی هم داشتید؟ نوش جان. کیه که از کتلت بدش بیاد
اره سرد شده هوا. خداروشکر. پارسال یادمه هی حرص گرم بودن هوا رو میخوردم

جای شما خالی .. خیلی خوب شده بود ..

شقایق 26 آبان 1394 ساعت 08:38

تولدت مبارک عزیز دلم .شما هم آبانی هستی ؟ نمیدونستم ک ...الهی که بهترین اتفاقها برات بیفته عزیز جان دل.زندگیت پر از عشق باشه و سلامتی و عزت و آبرو و پول.
میگن باید دعا رو کامل بخاین و به زبون بیارین.
دوستت دارم قاصدک بانو

بلی بلی .. ممنونم عزیزم ..
چه حرفهای خوبی می زنن و ممنون که تو بهش عمل کردی و ممنون با این دعاهای قشنگت و این همه انرژی خوبت من رو شاد میکنی ..

نفیس 27 آبان 1394 ساعت 07:16

نظر خصوصی بود یادم رفت بگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد