کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

763


لیوانت را پر از چای خوشرنگ کنی و لوردراپه را جمع کنی کنار و بشینی رو به برف .. و فکر کنی به اینکه چقدر دونه دونه های برف قشنگ و مرتب کنار هم ردیف شده ان .. پنبه ای های برف چقدر قشنگ رج به رج بالا رفته ن و لباس برفی به تن درخت ها پوشونده ن .. و توی دلت بگی خدایا .. هنرت را شکر .. این همه قشنگی را شکر ..


بعدا اضافه شد:

کاش امروز مرخصی بودم .. برف ها دارن آب میشن و جز چند دقیقه پیاده روی صبح فرصتی برای قدم زدن روی برف نداشته ام ..

کاش امروز مرخصی بودم .. دستی به روی خانه می کشیدم و یه شام حسابی بار میذاشتم و میرفتم کاموا و میل بافتنی می خریدم .. که مثلا منم بلدم بافتنی ببافم .. و شال می بافتم .. برای همسر ..

کاش امروز مرخصی بودم .. به هزار و یک دلیل .. کاش امروز مرخصی بودم  :/






نظرات 5 + ارسال نظر
نفیس 17 آذر 1394 ساعت 03:07

چه برف قشنگی اومده تهران
مرخص گاهی میچسبه قاصدک جون خصوصا در روزهای برفی .من که دلم برای روزهایی که سرکار بودم پر میکشه حتی روزهای شلوغ پلوغ پر از دوندگی

واقعا قشنگ بود .. جای شما خالی ..
معمولا اینطوره .. کسی که خیلی فعالیت داشته و مدت زیادی شاغل بوده دچار این حس میشه ..
امیدوارم برنامه های متنوع برای خودت داشته باشی و روزهات خوب بگذرن ..

اطلسی 17 آذر 1394 ساعت 13:01

اگه مرخصی بودی که این عکس قشنگ و بما نمدادی
منم صبحها کلی دلم میخواد بخوابم:((
امروز برف اینجاست و درختها مثه کریسمس پر برفه


پس چه طبیعت قشنگی شده ..

آمارین 17 آذر 1394 ساعت 21:15 http://amarin.persianblog.ir

منم روز برفی دست نازگل رو گرفتم بردم توی حیاط برف بازی. تا عصر هم بسلامتی همه ی برفها اب شدن:))

ای جانم به نازگلی ..
آره زود آب شدن .. حالا هم از آلودگی هوا داریم خفه میشیم ..

avaz 21 آذر 1394 ساعت 03:16

waaaayyy kheyliii zibast ghasedak

آواز چه خبر از خودت؟

شقایق 2 دی 1394 ساعت 11:46

تازه اول زمستونه مادر جان ...یه روز برفی رو مرخصی بگیر و حالش رو ببر.بافتنی ..آش یا عدسی ....خونه ی گرم ....قدم زدنها دو نفره ....شالگردن و کلاه و دستکش صورتی چرک ...بوت گرم ...خیابون ...حتی گوله برفی....خنده های یواشکی ....شادی زیرپوستی ....

آخ .. دیروز داشتم فکر میکردم برم چرم مشهد دستکشی بخرم که به پالوی بنفش بادمجانی هنوز رویت نشده ام بیاد ..
هفته قبل که آلودگی باعث شد یه روز خونه بمونم .. نفس کشیدن خیلی سخت شده ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد