کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

765

این روزها .. در واقع باید بگویم این هفته ها .. شهــــرزاد می بینیم .. با علاقه و پیگیر ..

.

دقیقا بعد از خواندن این خبر فکر کردم مهران مدیری چه هوشمندانه شب های بـرره را ساخت تا هیچ کی پیدا نشود تا بیاید و بگوید به بـرره ما توهین شده ..

چرا ذره بین گرفته ایم دستمان؟ حالا که ذره بینی با این دقت بالا داریم کاش گاهی به سمت خودمان بچرخانیمش و خودمان را زیر ذره بین بگذاریم ..

.

شخصیتی درست تربیت نشده مثل شیرین ِ این داستان واقعا چه دیالوگ ارزشمندی در مورد شهری که به آن سفر کرده باید به زبان می اورد؟ که اگر درست گفتن را بلد بود این سریال با این داستان ساخته نمی شد ..



نظرات 4 + ارسال نظر
نفیس 23 آذر 1394 ساعت 03:45

چی بگو والا
داستان روتینی داره
دیالوگها با شخصیت نقش بازیگرها تناسب داره دیگه


من این ماجرای شکل گرفته بین شهرزاد و بزرگ آقا رو دوست دارم .. دوست دارم ببینم سرانجامش چی میشه ..

اطلسی 23 آذر 1394 ساعت 09:25

منم بشدت پیگیرم و خوشحالم که شهاب حسینی و ترانه بهم رسیدن:)) بعد از درباره الی منتظر بودم:دی
وا چه ادا ها ....خوب اون زمان خاک و خل بوده همه جا غیراز تهران مرکزی دیگه
ملت یاد گرفتن فرت و فرت اعتراض کنن بدون اینکه به عملکرد خودشون توجهی بکنن بعد یه عده هم فقط چمتق برداشتن طرفدار یا مخالف هی پیغام هارو فوروارد میکنن اووووووووووف


راستش منم خوشحالم با هم ازدواج کردن .. به نظرم قباد ساخته بشه، لایق تره ..

آمارین 30 آذر 1394 ساعت 00:00 http://amarin.persianblog.ir

من ک ه کلن نمیبینم سریالشو

چرا؟ قشنگه ..

شقایق 2 دی 1394 ساعت 11:39

ندیدمش هنوز ک

پس ببین که فکر میکنم خوشت بیاد ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد