کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

470


صبح باشه و چیز خاصی همراهت نباشه و گرسنه هم باشی و یه حس مرموزی بهت بگه از این گرسنگی جان سالم بدر نمی بری و وقت هم داشته باشی تا سوپر هوار متر اونطرف تر بری، میشه:



تازه این نتیجه‌‌‌‌‌ انتخاب از سر ِ حماسه اقتصادی هست و تو در طول این انتخاب، حواست بود به اندازه قوت امروزت خوراکی برداری .. و چند تایی کیک خوشمزه شکلاتی رو برداشتی و باز منصرف شدی و سر جاشون گذاشتی و تازه از دیروز استارت یک برنامه کالری شماری جدید را هم زده ای .. چون چند وقته به لطف حملات مکرر کلاغ محترم پارک، پیاده روی را تعطیل کرده ای .. 

و الان که جسارتش را پیدا کرده ای اعلام می کنی که ” تازشم یه لقمه کوکو سبزی توی کیفم دارم!! ” ..


فقط من مونده ام فردا روزی، لایق بودم و مادر شدم چطور به اون شُمپُسانه بگم مادر انتخاب کن .. نه که هر چی دیدی رو بردار !!!!!!!!


نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا 29 اردیبهشت 1392 ساعت 07:53 http://zizififi

خانم جای شما اون ور خالی بود...کلی برات دعا کردم و خواستم که بطلبونتون ...ایشالا که آبرویی پیش امام رضا داشته باشم...منم یه چیز بگم؟؟؟دیگه نمی خام برم پیش متخصص تغذیه..خب اخه کارهایی که میگه رو انجام نمیدم .در نتیجه الان ۴تا دونه کولوچه گردویی رومیزمه که قصد دارم با چایی بزنم بر بدن....بفرمایید چای و کیک
میگم بدمدل تو وبلاگستان بوی مادرشدن پیچیده ها

زهرا واقعنی؟؟؟ چقدر زیاد ممنونم ازت.. پس برم چمدون ببندم ..
3 تا کلوچه !!!!!!1 زهرا جان مراعات بفرمایید مادر ..
.
آره می بینی .. بچه ها آدم رو به هوس میندازن

اطلسی 29 اردیبهشت 1392 ساعت 08:20

یعنی در مقابل اون دنت هفته پیش از خودم مقاومت نشون دادم!!و برگردوندم توی یخچال!خخخخخخخ
بعد رفتم خونه مامانم صبح!!که ماشین و بگیرم!دیدیم یه چوپان توی یخچال منتظرمه!در این حد جذب!
ااین لقب خنده دار چیه به بچه طفلکی میگی؟
امیدوارم راه عکس گذاشتن باز شده باشه!

وای چه اراده ای داشتی اطلسی واقعن ..
وای عاشقشم اطلسی .. نی نی تپلمون رو

دخملی 29 اردیبهشت 1392 ساعت 09:19

ای جانم!‌خواهر جان اینا همه قوت یه روز شماست؟!!
نووووووووووش جانت باشه که!
ای جانم نینی تپلی شما رو بگو...

من هر وقت گشنمه نباید برم خرید ..
الان همشون توی کمد منتظر نشسته ان ..
.
ای جاااااااااااااان

مهربانو 29 اردیبهشت 1392 ساعت 09:37 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

نوش جونت همه همششششش:))

رسیدن بخیر دوستم ..
ممنون

آلما 29 اردیبهشت 1392 ساعت 12:46 http://www.almaa.blogsky.com

میگی...به موقش

قربون اون دستای کوچمولش ..

لیندا 29 اردیبهشت 1392 ساعت 12:57

این پستت عالی بود عالی /
منم اونوقتا که میرفتم سرکار ، از مترو که پیاده میشدم عین این گشنه های افریقا بودم . میرفتم تو سوپر نزدیک شرکت کلن هرچی میدیدم برمیداشتم . به همکارامم زنگ میزدم اونا چیزی نمیخان ؟ دسر شکلاتی دنت که عضو ثابت هرروز صبح بودش
شمپسانه دیگه چیه ؟ کجاییه ؟؟قاصدک خیلی زیاد دوس دارم یه روز به این زودیا صفحتو باز کنم خبر مامان شدنتو بشنوم
از بس دو.ستت دارم

واقعااااااااا؟؟
تازه تصور کن از خیر چیپس و ماست موسیر و پفک گذشتم
بابا آخه این دنت چقدر نامرده .. این چیه درست کرده ..
.
اختراع من و باباییشه .. نمیدونم یعنی چی .. در واقع یعنی یه موجود کوچولو که خیلی عاشقشیم
وای لیندا از دست تو و بقیه مامانها .. اینقد ردلم میخواد که نگو .. اصلا یه حس عجیبی دارم ها
منم دوستت دارم عزیزم

لیندا 29 اردیبهشت 1392 ساعت 13:30

خوب پس آستینارو کم کم بزنین بالا .
یه بارم گفتم ادم اگه بدونه چقد این نی نیا به ادم امید میدن از همون اول ازدواج میرفتیم تو کارش

اتفاقا وقتی پست هات رو خوندم این نظرت برام جالب بود ..

آمارین 29 اردیبهشت 1392 ساعت 15:10 http://amarin.blogfa.com

مامانم همه ش میگه بچه رو هرجور تربیت کنی یاد میگیره. من با نازگل که میرم توی مغازه بهش میگم یه دونه بردار تازه اگه متاسب سن و سالش نباشه مثلا چیپس برداره میزارم سرجاش میگم یکی دیگه بردار
راسی ازینایی که برداشتی من فقط دنت رو دوس دارم. توی کیکها هم فقط کیک آشنا رو میخورم.
پنیر گوسفندی کاله رو هم خوردم مزه پنیرای محلی رو میده ازونم خوشم نیومد.
دیدی چه سلیقه ی گندی دارم من؟:))) برای همینه بچم هم هرچی میخواد بخوره اول بو میکنه

چه روش بامزه ای داری .. خوشم اومد .. .. الهی بگردم فکر کن با اون قدش می چرخه خوراکی بر میداره!!!
پنیر محلی دوست نداری؟؟؟ من دوست دارم
آی دختر بلا داری روی بچه مون تاثیر میذاری ها .. فردا روز هم که هر غذایی رو نخوره سختیش برای خودته

خانم خانما 29 اردیبهشت 1392 ساعت 17:30

من عاشق دنتم! ینی انواع محصولاتش رو دوست دارم
کالری رو بیخیال.هر چی دوست داری بزن بر بدن

اصلا دنت که عشقه .. به نظرم شیرکاکائوش غلیظ تر و خوشمزه تر از دسرش هم هست .. میدونی که منم عاشق شکلات
عزیزم من الان کاملا دارم به توصیه ات عمل می کنم ..

مژگان یک دنیا عشق 30 اردیبهشت 1392 ساعت 09:00

نوش جونتتتتتتتت عزیزم
از بین خوراکیهات فقط پنیرو هستم اساسییییییی.خوشمزه است
---------------
کوکو سبزی هم عشقههههههه
---------------
شمپسانه!!!!!!!!!!!
نگو بچمون رو
قاصدک خوب دست بکار شو دیگه یه نی نی تپلی بیار

بله شما رو میدونم از هر خوراکی پر کالری ای دوری میکنی
..

مژگان یک دنیا عشق 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:43

الان داری گنجشگا رو نگاه میکنی دیگه.سوت بلبلی هم که میزنی


آفرین دقیقا همینه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد